Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

k ben al een tijdje met een meisje bezig maar ze haakt steeds af.

nu in het goed. ze haakte steeds af omdat ze aan het twijfelen is. want ze had eerst een lange relatie ( 2jaar ) ze vind het 'moeilijk' iemand te vertrouwen.. daar hadden we ruzie overgekregen want ik vind wat duidelijkheid wel fijn. nu praten/sms we al 4dagen niet meer. wat kan ik hier aan doen of veranderen?
groeten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gewoon ff een beetje tijd geven aan haar.
Je kunt ook haar iets leuks geven of op msn,of smsen of op Hyves ofzo iets leuks en liefs tegen haar zeggen.
Of ga wat leuks met haar doen (lekker uitgaan,of sporten als ze dat ook leuk vindt) .
Zoiets dus.
Mar je moet jezelf niet opdringen want dan druk je d'r van je af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nouja, het probleem is dat we niet meer echt met elkaar praten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ff gewoon een e-mailtje sturen of een smsje waarin je zegt dat je haar ff de ruimte geeft om haar egen ding te doen en dat je dat begrijpt,maar gelijk ook zeggen dat je nog altijd op d'r bent en dat je graag wilt weten wat je fout hebt gedaan enzo.
Zeg dan ook gelijk dat je t écht vet goed met d'r wil maken als je fout zat,k?
succes ermee man
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jo thanks, ja ik wacht eerst wel effe paar daagjes af dan sms ik haar wel in het weekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
k,man,graag gedaanniet wanhopig worden,gewoon cool blijven,k?
suc6!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+

Andere antwoorden (3)

Als je haar echt graag wilt, moet je dat echt laten merken. Geef haar iets leuks, daar wordt ze misschien wel blij van.
En misschien moet je haar maar iets leuks of liefs SMS'en ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zal het eerst even afwachten, want ik vind het best vaag allemaal, ( kortverhaal) want eerst wou zei afspreken, dus we hadden datum afgesproken. op die dag belt ze van dat ze ziek is. ik zeg ja oke jammer, toen die avond zaten we op msn te praten. en ze zei dat ze allemaal twijfelde, en ze vond de aandacht wel fijn maar ze wist allemaal niet echt. dus vandaar dat ik het nog steeds raar vind, en gisteren zei ze tegen een vriendin dat ze het weer goed wou 'maken' maar dat durft ze zelf niet tegen mij te vertellen...
laat haar zien dat je te vertrouwen bent, dat je echt voor haar gaat. vertrouwen krijgen in iemand kan heel erg lang gaan duren, vooral als je vertrouwen al eens is beschadigd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geef haar even wat tijd en rust.,
misschien ben je wat te opdringerig waardoor ze het wat moeilijk vind.
wacht eventjes af tot zij weer contact opneemt, of bel zo nu en dan eventjes. maar overhaast het nu nog niet.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je haalt me de woorden uit de mond... :D
+ voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding