Ben ik verlegen, of is er iets anders aan de hand?
Beste goeie vraag leden,
ik loop al een tijdje te tobben, en vind dit een mooie manier om achter het antwoord te komen. Ik heb een vreemde ''aandoening''. Als ik in klasverband op school door de leraar aangesproken word, wordt ik (voor mijn gevoel) heel warm en rood, en ook gaan mijn ogen tranen. Het feit dat mijn ogen tranen begrijp ik niet helemaal, dit is ook vaker gebeurt, toen we in de klas zaten en naar muziek luisterden voelde ik me ongemakkelijk en kreeg ik tranende ogen, en toen we met de klas naar een musical gingen had ik hetzelfde.. Ook als ik met iemand praat en niet weet wat ik moet zeggen gebeurt dit, en ook als ik aan het sporten ben.. Mijn ogen voelen dan vochtig, en ik voel tranen opkomen. ik kan wel voorkomen dat ze over mijn gezicht lopen, maar het is heel irritant omdat op dat moment anderen denken dat ik wil gaan huilen.. Buiten dit ben ik erg verlegen, en ik heb weinig vrienden, en voel me vaak depressief/neerslachtig.. Ik wilde weten of iemand mij kan vertellen hoe ik toch aan die tranende ogen kom, en of iemand tips heeft voor een site waar ik misschien een plan van aanpak kan vinden over van verlegenheid afkomen.. Ik heb zelf al wat dingen geprobeert, ben een keer naar een kroeg gegaan met wat lui van mijn werk en heb me voorgesteld aan iemand die ik niet kende(van het andere geslacht) maar dat heeft denk ik niet echt zin.
Groeten,
The Catcher
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.