Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (16)

als hij ineens veel moet overwerken..
en heel bang is dat jij in zijn mobiel gaat kijken..
en dat hij je minder aandacht geeft dan ervoor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door te vertrouwen op je gevoel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer eerst met hem te praten, als hij heel vreemd doet en om dingen heenpraat is er misschien wel wat aan de hand.
moet hij buiten zijn werk om oppeens vaak weg?
of juist veeel vaker overwerken dan vroeger,.

als hij wel vaak moet overwerken bel hem dan eens op het werk, dan weet je tenminste of hij daar echt is of niet.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
vrouwelijke intuïtie ...........
en elke man verraad uiteindelijk zichzelf !! (omdat we dom zijn)

Toegevoegd na 4 minuten:
en de bekende tekenen .....
lipstift vlekken
andere kleur haren op kleding
vernieuwde ijdelheid
afwezig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja klopt, we zijn dom :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb het afgeleerd , het vreemd gaan , want steeds betrapt worden gaat ook vervelen.
ben nog steeds wel dom !
Uit je vraagstelling maak ik op dat je vermoedt dat hij vreemd gaat. In dat geval lijkt me het toch verstandig een goed gesprek met hem aan te gaan. Als het niet zo is en jullie relatie is verder goed, dan moet deze hiertegen kunnen (ik heb natuurlijk makkelijk praten, maar voor je eigen gemoedsrust zou je het er toch maar beter op kunnen wagen). Sterkte ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meestal voel je zoiets wel, verder zou je kunnen kijken of je er sporen van terug kan vinden, vrouwen zijn in zoiets scherper dan mannen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij je dat vertelt, weet je het .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan best wel een juist antwoord zijn strikt genomen. Maar je weet best wat zij eigenlijk bedoelt; zo dom ben je niet Meelkoosje (of what ever). Daarom van mij een min.
ronron1212
14 jaar geleden
Slim dat antwoord koolmeessie
Als alles opeens anders is...
Dus:
Lang van huis blijft(overwerken)
niet veel aandacht geeft
heel stiekem doen over dingen( niet accepteert dat je zijn email/telefoon door kijkt)

maar als je echt vermoed dat er iets is moet je gewoon met hem praten zeg hem wat je voelt en wat je denkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit ervaring weet ik dat je dat meestal al laatste te weten komt. Als het uiteindelijk uitkomt blijkt dat "iedereen" het al wist. Vaak hoor je het van een vriend/familielid die zegt het beste met je voor te hebben. Maar eigenlijk vermoedde je het al, door allerlei kleine aanwijzingen, die dan opeens allemaal op zijn plaats vallen. Sterkte ermee. Ik ben toentertijd van de vreemdganger gescheiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je partner praat over andere mannen of vrouwen in de slaap.

Je partner heeft ineens last van een vreemde SOA.

Als je in de buurt van zijn of haar PC komt worden ineens allerlei vensters afgesloten.

Je partner voert cryptische telefoon gesprekken of neemt in jouw bijzijn de telefoon niet op als het nummer gelezen is.

Je partner bewaakt zijn of haar mobiele telefoon met uiterste zorg om te voorkomen dat jij kunt kijken wie er belt en smst.

Je partner ontvangt allerlei SMS berichten die snel gewist worden.

Je komt er achter dat je partner op een avond dat hij of zij zogenaamd bij een vriendin was, daar helemaal niet geweest is.

Als je partner ineens vaak overwerken moet, of ineens regelmatig veel later thuis komt van een vaste sportavond of vergadering. Vooral plotseling onverklaarbare veranderingen zijn een aanwijzing.

Je partner gebruikt ineens een chipknip. Wanneer je chipt is dat niet terug te zien op bankafschriften.

Je partner is niet zo blij als je ineens onverwacht thuiskomt en moet ineens even telefoneren.

Als je een gesprek over vreemdgaan hebt en je partner geeft ineens aan dat voor hem of haar een keer vreemdgaan niet het einde van de relatie hoeft te betekenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben gelukkig maar één keer in mijn leven bedrogen, en toen wist ik intuïtief dat er iets was veranderd met mijn (vorige) man. ik voelde het gewoon aan, maar er waren ook uiterlijk symptomen : hij "droomde" veel (verliefd allicht), moest op rare momenten naar "een vriend" etc.
toen ik het hem vroeg is hij beginnen te huilen. de verliefdheid heeft drie maanden geduurd, heel moeilijke maanden waarbij ik vooral dingen deed die ik leuk vond om er niet aan te moeten denken (rijlessen nemen, naar Barcelona op reis). voor de rest deed ik doodgewoon tegen hem (dus niet verwijtend of zo), maar bewaakte wel mijn grenzen en zei gewoon als er me iets pijn deed (bv. je bent de hele nacht weggebleven, ik hoop dat jullie het leuk hadden. ga nu in de douche aub en dan met me wandelen, ik heb heel slecht geslapen en ben verdrietig)
ergens wist ik dat het vreemdgaan een reactie was op iets wat hij niet op een andere manier kon oplossen met zichzelf. een andere vrouw lijkt dan de uitkomst te bieden in plaats van met jezelf of in de eigen relatie aan de slag te gaan.
ik zou zeggen : voel aan, kijk ook naar objectieve dingen als je vermoeden terecht is: probeer voor jezelf (of als jullie goed kunnen praten : samen met hem) te achterhalen waarom hij met een andere vrouw (of andere vrouwen) intiem wil zijn.
als je denkt dat hij liegt zeg dan gewoon "kijk, ik voel het zo aan en leidt het ook af uit ..................., misschien ben ik verkeerd maar respecteer tenminste mijn uitgangspunt. dat je vreemd zou gaan is niet leuk, maar mijn vertrouwen zou helemaal weg zijn mocht je het niet aan mij vertellen".
en vooral : geniet wat er ook zij van je leven! (waarmee ik niet wil zeggen dat je ook vreemd moet gaan natuurlijk, of strategisch t.o.v. hem "van je leven genieten")
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb in een tijdschrift wel eens gelezen dat je het merkt als hij ineens meer kritiek op jou heeft, je kan niks goed doen.
En ineens andere interesses, bijvoorbeeld ineens naar muziek luisters die hij vroeger nooit leuk vond, oid. En dat je niet weet waarom dat is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen gaan bijna nooit vreemd. "I did not have sex with this woman" zei Clinton nog, want hij vond het geen sex toen hij oraal bevredigd werd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je weet het als je zijn gangen na gaat en controleert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag geeft al een vermoeden aan. Maar wat zijn de dingen waaruit het vermoeden voortkomt. Wat zie je aan hem, wat hoor je van hem en misschien wat ruik je aan hem. Kijk eens of je dit objectief kunt maken en leg aan huim uit wat je ziet, hoort of ruikt. Laat hem maar vertellen en kijk naar zijn verbale en nonverbale uitdrukking. Doe alles ik de ik-vorm
Ik zie het later thuiskomen of lippenstiftvlekken?
Ik hoor je praten over
Ik ruik een vreemde parfum.
De kunt is om hem te confronteren en als het ook echt waar is, schuld te bekennen.
Kijk uit dat je niet in een valkuil stapt om vanuit een oordeel te redeneren van 'Jij doet iets wat ik niet vertrouw". Mogelijk is er ook helemaal niets aan de hand en kan jouw man het allemaal uitleggen. Daarvoor zal hij wel uitgenodigd moeten worden om erover te praten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij in eens heel ander zich gedraagt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image