Waar kan ik terecht als ik het vermoeden heb dat mijn kind een eetstoornis heeft?? onze zoon is bijna 6 en weegt 14kilo en wil niet eten?
Iedere maaltijd is het een probleem, hij zit uren aan tafel om zijn bord te ledegen. We zijn ten einde raad en weten niet waar we naartoe moeten met ons probleem. Hij is deze zomer zelfs opgenomen in het ziekenhuis omdat hij van zijn stokje draaide doordat hij niet at. Na een week van vloeibare voeding en glucose hebben ze hem terug ontslagen uit het ziekenhuis maar er is geen verdere opvolging van hem geweest. Nu 6 maand verder is hij nog altijd niks bijgekomen en weegt 14kilo wat een 7tal kilo onder zijn gemiddeld gewicht is. Hij ziet er blekkjes uit en is altijd moe, waarschijnlijk door zijn vitamine tekort. Zijn er mensen die ons raad kunnen geven of ons kunnen vertellen waar we kunnen lopen met ons probleem. Het doet pijn om m'n zoontje zo te zien terwijl onze andere zoon Lucas uitgroeit tot een grote knappe sterke gezonde jongen en onze wannes ziet er grauw en mager en lusteloos uit!!!!
kom hier maar even rondkijken. Je kan ook om advies vragen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.