wat wou hij precies van mij?
Hij benaderde me eerst lief, warm, als we naast elkaar zaten drukte hij zn lichaam tegen het mijne, maakte seksopmerkingen, ging soms voor mn neus in zn broek, Keek me heel verliefd en lang aan, was altijd eerlijk over zijn drugsgebruik hoeveel hij rookt, Dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad, maar wel heeft rondgescharreld, zei mn naam steeds plagerig, ik had vaak het gevoel alsof hij me van top tot teen bekeek, schaamde zich er niet voor om bepaalde dingen te zeggen, tegen mij als meisje zijnde, Maar plotseling, zei hij: TIEF op domhoofd, ik maak je kapot, Hij was sinds die dag, wat afstandelijker, viel soms zomaar uit tegen mij, zonder duidelijke aanleiding of reden. Kwam niet meer naast me zitten, en als ik probeerde te flirten reageerde hij heel afwijzend, werd opeens onverschillig, dus besloot ik hem maar te laten, maar dan komt hij opeens weer naar me toe, of praat weer opeens alsof er niks aan de hand is, soms heel erg bot, dan weer lief, of afstandelijk, maar maakte nog steeds seksuele opmerkingen, en als ik, het over andere jongen shad, dan had ik het gevoel alsof hij me een schuldgevoel probeerde te geven door de manier hoe hij dan op dat moment naar me kijkt, als hij het toevallig hoort. Maar mijn omgeveing zei dat hij me niet leuk vondt, en ik word hier helemaal gek van HELP wat betekent dit en wat moet ik hiermee?
Toegevoegd na 14 uur:
En als iemand dan vroeg vind je haar een beetje leuk, zei hij: wtf man, hoe kom je erop :S
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.