Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoi.Ik had seks met mijn vriend,nou niet echt seks maar ik ben nog wel maagd.Er was wel voorvocht in de buurt van mijn vagina, ben ik zwanger? HELP

Dus mijn vriend is niet klaargekomen in mijn buurt, maar hij is met zijn eikel met zijn voorvocht in bij mijn schaamlippen geweest. Ik ben nog wel maagd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Theoretisch kan het, al is de kans wel erg klein. Als het net gebeurd is kan je voor de zekerheid de morning after pil bij de dokter halen, die mag dat ook niet tegen je ouders vertellen.

Toegevoegd na 48 seconden:
als je niet ongesteld wordt, wanneer dat zou moeten zeker even testen. Hoe sneller je erbij bent, hoe sneller je er wat mee kan doen als je dat wilt.
14 jaar geleden
Ff een test halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of je zwanger bent.... dat weet je pas wanneer je menstruatie uitblijft..
een maagdenvlies is geen zekerheid om niet zwanger te raken, het kan zeker wel..
ook het voorvocht bevatten zaadcellen, ga morgen even naar de apotheek, er zijn wel medicijnen voor om een eventuele bevruchting tegen te gaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste; de kans dat je zwanger bent is heel klein, maar omdat je het risico niet moet nemen komt er een ten tweede:
Met de "morning after pil" moet je wel op tijd zijn, dus maandag even langs de huisarts. Dit middel kun je gebruiken tot maximaal 3 dagen na je "ongelukje"
Bedenk je wel dat dit geen plezierig anticonceptiemiddel is, maar een noodmaatregel, dus: zorg volgende keer voor condooms!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing