Kan niet klaarkomen tijdens penetratie?
Hallo,
Waarschijnlijk hadden jullie wat anders verwacht bij mijn vraag. Maar ik ben een man/jongen van 19, en heb sinds een tijdje een vriendin. Ik was nog maagd, en zij ook niet heel ervaren.
Een tijdje terug hadden we voor het eerst seks. Ik had verwacht dat ik me moest inhouden vanwege de verhalen die je hoort, en omdat ik zelf redelijk makkelijk klaarkom en zelfs eens een keer met een orgasme wakker werd.
Die eerste keer was ik in elk geval niet nerveus, we waren heel ontspannen en namen de tijd. Ging wat werk aan vooraf voor ik erin kon, en na een tijd kwam zij klaar. Maar na ong 20-30 minuten voelde ik dat ik nog lang niet in de buurt van een orgasme was, en was toch wel redelijk uitgeput dus zijn toen gestopt.
Ik dacht dat dit daarna beter zou gaan, en hoewel we het nu iets anders aanpakken lukt het nog steeds niet om op de 'normale' manier tot een hoogtepunt te komen.
Mijn vriendin is knap, ik ben verliefd op er en voel me ook fysiek tot haar aangetrokken, maar toch is penetratie alleen niet genoeg. Ik ben vooral benieuwd of er anderen zijn die hier last van hebben, of hun partner. Ik snap niet waar het aan ligt, en het is niet dat ik er heel bezorgd over ben, maar vind het vooral erg raar, en wil ook niet dat zij zich onzeker gaat voelen hierom.
Groetjes,
Anoniemm
Ik denk zelf niet dat het door de zenuwen komt, want die waren er vreemd genoeg niet echt. Misschien was ik de eerste keer wel te veel bezig met niet willen komen en aan haar plezier te denken. En daarna juist omgekeerd. Ik zal Koole's advies opvolgen, en zie dan vanzelf wel waar, of en wanneer het schip strand ;) Wel ben ik nog benieuwd of er mensen zijn die hetzelfde of dit met hun partner ervaren hebben, of dat ik een misschien wel prettige afwijking heb.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.