Ben je hetero of homo als je op een vrouw met een penis verliefd wordt?
Ben je dan hetero of homo of iets anders?
Toegevoegd na 5 minuten:
Als je alleen maar daarop zou vallen
10.1K
10.1K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
herstel me maar als ik dit fout zie , maar mannen hebben een aanhangsel en vrouwen uitstekende delen.
tenminste zo heb ik dat vroeger geleerd.
en geloof me , mijn ouders waren niet dom.
tenminste zo heb ik dat vroeger geleerd.
en geloof me , mijn ouders waren niet dom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een lullige vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor wie is dat label belangrijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt Annswers, maar hij vraagt het zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de film Crying Game komt dat heel mooi naar voren! Het is een gecompliceerde relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Piraatje, tegenwoordig kunnen ze heel wat meer dan in de tijd toen je ouders jong waren ;) Ze kunnen tegenwoordig mannen met uitsteeksels en vrouwen met aanhangsels maken hoor. Er zijn wel "bepaalde sites" als je het zelf wilt zien ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Conan moet jy niet slapen? Nachtbraker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okee, ik ga al!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie mijn reactie bij Koole
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de mijne :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha nee dank je widar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik verliefd zou worden op iets dat er met kleren aan uitzag als een vrouw en waar dan bij nadere kennismaking een l@l aan bleek te hangen zou ik niet weten hoe snel ik weg moest komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je sowieso per se een etiketje met een beperkte betekenis op een voorkeur willen plakken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel goed onderwerp! Wat heerst er hier een taboe op zeg,....gezien de reacties!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Suzy: Het is niet alleen een kwestie van een etiketje, maar ook gewoon van gemak. Het is makkelijk om één woord te kunnen gebruiken, ipv een hele zin aan uitleg te moeten geven. En zoals we onszelf ook vegetariër, hardrockfan en postbode noemen, is het handig om voor je sexuele voorkeur ook een woord te hebben.
Maar ik ben het wel met je eens dat het soms teveel als een etiket werkt, je beperkt.
Maar ik ben het wel met je eens dat het soms teveel als een etiket werkt, je beperkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, ik ben met je eens dat etiketjes zinvol kunnen zijn, zolang je een beetje in het drukbevolkte midden van de menselijke ervaring blijft. Ik zeg van mezelf ook gewoon dat ik bi ben, in plaats van dat ik verliefd kan worden op mannen en vrouwen, waarbij ik mezelf net wat eerder in een langdurige samenwoonrelatie zie met een man dan met een vrouw (da's nogal een mondvol).
Maar als je verder naar de randen van de menselijke ervaring gaat, worden de standaardetiketjes steeds minder zinvol. Zoals bij deze vraag; natuurlijk kun je een standaardetiketje op deze voorkeur plakken. Maar dat er dan wat te zeggen kan zijn voor hetero, homo én bi geeft al aan dat dat niet een heel zinvolle oefening is. Proberen om deze voorkeur in dat stramien te passen is als proberen het vierkante blok in het ronde gat te proppen; het past gewoon niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Suzy: het etiket hetero of homo erop plakken, lijkt mij ook niet zinvol, aangezien het daar nauwelijks in past; ik had niet door dat je alleen daar op doelde. Ik doelde meer op het hebben van een éigen etiket voor die categorie, een hermafrodietofiel ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lijkt me wel heel erg spannend.:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt natuurlijk een nieuw etiket bedenken, maar in dit geval vraag ik me ook af hoe zinvol dát dan is. Een etiket is vooral zinvol voor dingen waar er in principe veel van zijn. Je hebt een overkoepelende term waardoor je weet dat iemands seksuele oriëntatie ongeveer hetzelfde is als die van Jantje, Pietje, Klaasje en Marietje, maar anders dan die van Hansje en Keesje.
Bij het etiket 'hermafrodietofiel' heb je niet zo'n referentiekader, het is niet zinvoller dan gewoon zeggen dat Heleentje op vrouwen met een penis valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de vrouw met een een penis een verbouwde man is, trek dan maar je eigen conclusie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huh?! een vrouw met een piemel kan toch niet!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.