Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (12)

Frequentie

Gemiddeld genomen vrijen de meeste koppels 1 tot 2 keer per week, maar de frequentie neemt snel af naarmate de leeftijd stijgt. Zo vrijen koppels die reeds tien jaar samen zijn en twee kinderen hebben gemiddeld nog maar 1 tot 2 keer per maand

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsgemeenschap#Frequentie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou... er zijn vast mensen die het 1 of 2 of 3x per dag doen, maar over het algemeen reken je toch per week of maand.
Het is in elk geval geen standaard gemiddelde als je het meerdere keren per dag doet. Het is eerder 1 of 2 x per week dat de gemiddelde nederlander seks heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je beter kunt spreken van hoeveel keer in de week. Overdag hebben veel mensen nog andere bezigheden dan het bedrijven van de liefde, zoals werken, studeren en het huishouden en dan komt het er niet altijd van. Maar zo'n 4 tot 5 keer per week lijkt mij een aardig gemiddelde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gemiddeld kan je beter spreken van week,
ik denk gemiddeld zon 2a3 keer per week.
Vaak ik in het eerste begin van de relatie is het iets meer, misschien dan wel elke dag een keer
14 jaar geleden
Het gemiddelde van mij en mijn vriend is ongeveer 4x per dag.. :-P

Ps, we zijn dan ook pas een half jaar bij elkaar..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verschil per persoon en het staduim van je relatie. En wat voor relatie.
Ik denk dat ik op gemiddeld 4x per week zit nu maar in het begin was het dagelijks en soms een paar keer per dag.
Een relatie is meer dan sex en daar kom je later wel achter.
En de een heeft meer behoefte/zin aan sex dan de ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier is gewoon heel moeilijk achter te komen.
Ooit is ergens gezegd dat 2 keer per week normaal is, en als je nu mensen vraagt naar hoe vaak ze sex hebben, zullen ze zeggen: 2 keer per week, want ze willen niet 'raar' zijn en te veel of te weinig sex hebben. Zo blijft die mythe in stand.
Ik denk dat het heel erg scheelt, of je lang bij elkaar bent, bijvoorbeeld, of je al wat ouder bent, dat soort dingen.
Je kan je afvragen of het belangrijk is om te weten hoe vaak andere mensen sex hebben?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een dag niet. Heb een weekendrelatie en gemiddeld 2 keer per weekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal zo'n 1/7 tot 2/7e keer per dag zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het enige goede antwoord op deze vraag is;

Zo vaak als jij en je partner willen. Wil 1 van de twee niet dan gebeurt het niet.
En dit antwoord is bij alle stellen de regel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gemiddeld op een DAG ?????!!!! :shock:

Als mensen echt honderd procent eerlijk tegen elkaar zouden zijn (en dat zijn vrouwen onderling iets vaker dan mannen, maar ook niet 100 %) zou je al verrassende cijfers krijgen als je naar de frequentie per week of per jaar zou vragen. En die zakt naarmate mensen langer een relatie en een drukker leven overdag hebben. Misschien zou je zelfs 'per jaar' moeten vragen.

Overigens zit er lang niet altijd regelmaat in, en zijn er periodes dat je veel tijd en zin hebt, en periodes dat het er gewoon helemaal niet van komt. Er hoeft niks mis te zijn met je relatie als je ineens drie maanden geen sex hebt gehad (zolang de rest van de communicatie en intimiteit maar in orde is), en je hoeft ook geen uitstekende relatie te hebben als je nog elke avond onder de lakens kruipt. Sterker nog, dan wordt het eerder een verplicht nummer in plaats van spontaan en gericht genieten van elkaar. Het is de kwaliteit die telt, en beslist niet de kwantiteit.

Maar álle mensen, álle leeftijden, gemidddeld op een dág ? Dan kom je op een getal met eerst minimaal een of twee nullen achter de komma.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nhou ben pas 5 maanden samen met mijn vriend.
en zie hemalleen in de weekend.

meestal neuken we 3/4x op een dag. Natuurlijk niet altijd. er zijn ook dagen zonder!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing