Mijn vriend heeft weinig zin in seks, hoe kan ik ervoor zorgen dat hij vaker zin heeft?
We hebben slechts eens in de 3 a 4 weken seks, dit is voor mij te weinig. Ook aangezien dit al ruim anderhalf jaar zo is. En als we dan seks hebben is het met 5 minuten klaar. Hij geeft aan het niet meer spannend te vinden en dat ik meer initiatief moet tonen. Nu ben ik degene die altijd het initiatief toont en hij juist zelden. Bovendien stel ik van alles voor om het spannender te maken, nieuwe dingen proberen etc. Maar dat wil ie dan niet. Wat kan ik hiermee? Overigens, hij vraagt wel veel aandacht qua knuffelen en strelen, dat doen we wel redelijk veel. Vinden we allebei ook fijn, maar is voor mij niet voldoende.
Toegevoegd na 7 minuten:
Ik probeer 'm nooit te 'dwingen' of te pushen. Wil juist ook graag dat hij het ECHT wilt. Probeer ook met hem te praten wat hij dan wil enzo, maar dat zijn korte gesprekken, raakt hij snel geirriteerd en zijn we weer terug bij af. Heb hem ook heel lang gewoon met rust gelaten, helemaal niet over begonnen. Maar dat veranderde ook niets.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.