Penis snel slap, hoe verhelp ik dat?
Ik ben een 18 jarige jongen en heb al een paar maanden een relatie. Het probleem is het houden van een stijve penis met voorspel is die wel hard maar nog niet 100% en mijn penis word steeds minder hard tijdens de seks. En meestal na het klaar komen werkt i bijna helemaal niet meer.
- Kun je, ondanks de minder harde penis, wel gewoon doorgaan met de seks, of is hij daar uiteindelijk te slap voor?
- Heb je vroeger veel, en/of hard, gemasturbeerd?
- Heb je het idee dat je bij de seks iets 'moet', en/of dat je een soort plicht hebt te 'presteren'? Zo ja, komt dat idee vanuit jezelf, of (direct of indirect) vanuit je partner?
- Komt de seks op een voor jou geschikt moment? Dus, even een simpel voorbeeld, niet op een avond waarop het eigenlijk al veel te laat is geworden terwijl je morgen vroeg op moet voor een belangrijk examen, en je eigenlijk alleen maar wilt slapen?
Misschien geeft het nadenken over deze vragen jou zelf al een idee over de mogelijke oorzaken en wat je eraan zou kunnen doen. En anders helpen jouw antwoorden ons bij het meedenken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.