ben ik aangerand?
Maandag had ik een collega's feestje en daar hadden ik contact met een jongen die ik als gewone vriend zag.
Later ging hij met mij naar huis en vroeg hij mij of ik verliefd op hem was.
Ik zij nee. Toen ging hij over m'n armen strelen en deed heel klef tegen mij.
Toen een paar seconden later zij hij dat hij wel op mij was en ging me zoenen. Dat vond ik heel eng.
Dat deed hij nog ff door en toen ging hij me weer strelen over m'n armen en daar werd ik nog banger van.
Dit wou ik niet. Gelukkig ging hij op een gegeven moment weg.
Gister heb ik dit tegen een collega van mij gezegd en hij zij dat hij daar al bang voor was dat dit zou gebeuren want die jongen heeft het ookal bij 2 andere meisjes gedaan.
Maar nu durf ik niet meer uit m'n flat en ben ik constant angstig.
Maar dan het volgende. Vooral niet bang zijn, gewoon je gang gaan, want als je bang bent, ben je het slachtoffer en dat is voor hem dan het gevoel dat hij je in zijn macht heeft.
Je kunt het aangeven bij de politie, je kunt ook direct in zijn gezicht zeggen dat je hem aangeeft als hij nog een maal waagt dichterbij te komen. Recht je schouders, jij bent niet zijn speelbal. Blijf jezelf.
Heb je ook geuit dat je niet wilde?
http://www.seksueelmisdrijf.nl/index.php/seksuele-intimidatie/seksuele-intimidatie Praten met één van de andere meisjes kan je helpen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.