Moet ik nou een zwangerschapstest doen?
Hallo iedereen ik zit al paar dagen met een probleem. Ik ben nog vrij jong (19) jaar en ben nu al een week overtijd ik heb dit wel eerder gehad maar had het al een lange tijd niet. Ik was de laatste vijf maanden juist wel op tijd. Mischien was het niet precies die dag maar een of twee dagen er na werd ik dan echt wel ongesteld. Ik vind het een beetje raar om te denken dat ik zwanger ben want ik ben nog maagd maar er is wel iets tussen mij en me vriend gebeurt. Hij is niet in me gegaan hij heeft niet in me gespoten maar hij heeft wel met zijne over mijne heen gevreven en ik herinner me nog heel goed dat die daar best wel geil van werd en best wel veel voorvocht van afkwam. Hij moest zelfs bijna klaar komen dus mischien is er zelfs wel een beetje sperma uitgekomen. Is er nu echt kans dat ik zwanger ben? Ik wil nog een of twee weken wachten met een test maar wat denken jullie er over? Alvast bedankt voor de reacties en sorry voor mijn lange verhaal.
Toegevoegd na 1 minuut:
Heb trouwens vandaag al best wel veel last van buikkrampen gehad maar nog steeds niet ongesteld
Ik zou trouwens als de eerste negatief is, zeker na een paar weken NOG EEN test doen. Je zou niet de eerste zijn.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.