Wat kan ik doen om me minder te verzetten tegen orgasme?
Mijn bedpartner heeft niet onder stoelen of banken geschoven dat hij zich ervoor schaamt dat hij met veel verschillende vrouwen naar bed is geweest. Hij zegt dat ik wel de enige vrouw ben die hij bijna nooit kan laten klaarkomen. Het is in de 10 jaar dat ik hem ken maar een paar keer gelukt en vaak merkte ik er dan niets bij.
Het klopt wat hij zegt, want ik verzet me er enorm tegen. Ik vind het heerlijk bij hem en ben ervan overtuigd dat het niet aan hem ligt, maar zodra ik het niet meer vol hou, ga ik kronkelen, kreunen en jammeren alsof het pijn doet, samen knijpen, wegduwen (zeker bij mijn clitoris). Zo is seks eigenlijk meer een strijd dan lekker.
Als ik 'met mezelf bezig ben' stop ik vaak als het te heftig word en ontlaad ik door heel hard te huilen, maar op het punt dat ik zou stoppen, gaat hij juist door. Hij wil me zo graag over die blokkade heen helpen! Stiekem is het fijn om helemaal door hem in de houtgreep gehouden te worden als ik hij me over maakt me emotioneel. Ik kan er niet mee omgaan. Ik vind tegen het klaarkomen aan zitten echt een 'kut'-gevoel, om maar even in de juiste woorden te blijven.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.