Hoe komt het dat je balzak soms hard wordt?
94.5K
94.5K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan bijvoorbeeld veroorzaakt worden door een liesbreuk of vochtophoping in de balzak, tijd om je huisarts een diagnose te laten stellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja maar mijn huisarts is een vrouw en dan durf ik niet zomaar mijn lul en balzak te laten zien wat nu?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook jouw huisarts is hiervoor opgeleid en ziet meerdere mannen naakt per dag. Zet je schaamte opzij en maak een afspraak. Te lang doorlopen met deze klachten maakt het uiteindelijk misschien ernstiger dan dat je nu een diagnose laat stellen, waarvoor een passende behandeling mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is jou leeftijd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoek een mannelijke huisarts of vraag aan de assistentes of ze met een mannelijke arts samenwerken/kennen als je echt niet kan/durft. Niet bang zijn voor eventuele reacties op je lichaam als mevrouw de arts aan je zit. Niet doordenken. Of hoe je daar beneden eruit ziet, niks om voor te schamen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben 17 maar als een vrouw aan mijn geslachtsdelen zit vind ik dat toch eng op de een of andere manier.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat nu?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoe hard word de balzak?
want een balzak kan bij kou krimpen om de ballen meer naar binnen te trekken. dit omdat de ballen een bepaalde temperatuur nodig hebben om optimaal zaad te produceren.
als je een slappe zak hebt is de temperatuur rondom de zak goed en kunnen ze gewoon buiten het lichaam hangen. (moet een paar graad kouder zijn dan het lichaam)
als hij krimpt dan word je zak klein, rimpelig en meestal wat harder. (het word meer een olifantenhuid)
dat heeft elke man, zo niet dan is er wat met hun balzak mis. maar ligt er net aan hoe "hard" je zak is.
want een balzak kan bij kou krimpen om de ballen meer naar binnen te trekken. dit omdat de ballen een bepaalde temperatuur nodig hebben om optimaal zaad te produceren.
als je een slappe zak hebt is de temperatuur rondom de zak goed en kunnen ze gewoon buiten het lichaam hangen. (moet een paar graad kouder zijn dan het lichaam)
als hij krimpt dan word je zak klein, rimpelig en meestal wat harder. (het word meer een olifantenhuid)
dat heeft elke man, zo niet dan is er wat met hun balzak mis. maar ligt er net aan hoe "hard" je zak is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
toevoeging:
maak je vooral niet te veel druk om je piemel.
90% van de mannen die parelroos heeft denkt ook dat hij een SOA heeft.
En het is winter en ja dan krimpt hij.
en ander feit. je bent aan het eind van je pubertijd en sperma word volop geproduceerd, die fabriek beneden wil optimaal functioneren.
maak je vooral niet te veel druk om je piemel.
90% van de mannen die parelroos heeft denkt ook dat hij een SOA heeft.
En het is winter en ja dan krimpt hij.
en ander feit. je bent aan het eind van je pubertijd en sperma word volop geproduceerd, die fabriek beneden wil optimaal functioneren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik bedoelde hierboven parelketting
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je niets mankeert, davey.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.