Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben gisteren gevingerd en nu denk ik dat ik blaasontsteking heb? want moet ik doen?

Ik ben gisteren voor het eerst gevingerd door me vriendje. Maar heb nu een raar gevoel. Ook een raar gevoel in me onderbuik. Geen pijn bij het plassen, maar wel steeds het idee dat ik moet plassen. Me ouders mogen het echt niet weten, dus ik wil niet ervoor naar de dokter. Wat zou ik er tegen kunnen doen? Veel drinken of wat anders? Graag jullie hulp en reactie!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Van een keer vingeren krijg je geen blaasontsteking. Hiervoor is wel wat meer nodigen het zou via de urineweg naar binnen moeten dringen. Wat wel het geval kan zijn, is dat de binnenkant van je vagina enigszins geïrriteerd is geraakt, en dat gaat met één of twee daagjes wel over. Mocht het echter zo zijn dat je na drie dagen nóg last het, dan moet je toch even de huisarts raadplegen.
Sterkte!!!
9 jaar geleden
Als het al een blaasontsteking is dan heeft je huisarts nog altijd geheimhoudingsplicht, ook naar je ouders.

Daarnaast kan je ook een blaasontsteking krijgen zonder dat er sprake is geweest van wat voor soort seksuele handeling dan ook, je zou tegen je ouders kunnen zeggen dat je zoveel moet plassen de laatste tijd en dat je je er een beetje zorgen over maakt.
9 jaar geleden
Ik zou het gewoon zeggen tegen je ouders en zien wat zij zullen zeggen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing