Hoe kan ik mijn relatie op seksueel gebied opkrikken?
De afgelopen maanden is onze relatie onder druk komen te staan omdat mijn vriend (waar ik ruim 2 jaar bij ben) minder behoefte heeft op seksueel gebied en ik wel.
We doen het wel, maar dit is enorm verminderd.
Het frustreerd mij dat het verminderd is, omdat ik van allerlei dingen loop te bedenken die er wellicht niet zijn. Wanneer ik terug kijk naar mijn vorige relatie, sloop dit patroon er ook langzaam in maar dan vanuit mijn kant. Ik vond toentertijd mijn vriend (ex dus) niet meer aantrekkelijk. Ik ben zo bang dat hij dat ook bij mij heeft. Terwijl ik een hele mooie vrouw ben om te zien.
Ik heb dit onderwerp wel eens aangesneden bij mijn vriend en hij zegt dat hij zuinig wil zijn op het gebied van seks. Hij wil dat we nog jaren lang kunnen genieten en elkaar niet beu zijn over een tijdje.
Ik mis dat spontane/ondeugende bij hem, dat hij me bijvoorbeeld een tikje op mijn billen geeft. Of dat hij wat ruiger is. Maar nee, dat wil hij niet. Want hij wil alleen maar zachtjes met me omgaan.
Ik wil graag dat temperamentvolle terug in hem. Alleen ik weet niet hoe. Wat ik ook probeer, dansen, lingerie, verassingen... niets helpt dat hij opeens zin heeft om met me te vrijen.
Wat te doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.