Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is mijn penis te groot voor een normale condoom?

Omdat ik nog redelijk jong ben heb ik pas 2 keer een condoom gedragen. Het ging hierbij beide om een "Durex Classic Natural". Nu vond ik zelf dat deze echt enorm strak zat zo erg zelf dat ik bij het klaar komen (wanneer mijn penis nog net dat klein beetje uitzet) het juist zeer deed. Mijn afmetingen zijn lengte: 15.2 en omtrek: 13 tot 13.6. In de lengte is hij niet zo groot en daar heb ik dan ook geen last van maar de omtrek wel.

Ik hoop dat iemand mij informatie kan geven of dat het hoort dat hij zo erg straks zit. Of dat ik grotere condooms moet kopen etc.

Alvast bedankt voor uw (normale) reactie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Als een condoom zo knelt dan is die gewoon te klein. Voor de maat van je condoom is alleen de omtrek van je penis van belang. Bij een omttek van 13cm zou je ongeveer maat XXL moeten hebben. De precieze maat kan per merk een beetje wisselen, dus het is ook een kwestie van uitproberen welke niet te strak zit zonder af te glijden.

Condooms kopen in de winkel blijft altijd vervelend; gelukkig zijn er vele sites waarop je condooms anoniem kan kopen. Vaak kan je daar ook condooms per stuk kopen. Dat is dan weer handig om verschillende maten te kunnen uitproberen.

Maar goed, als antwoord op je vraag: hoogst waarschijnlijk is zijn de condooms inderdaad te klein geweest.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing