kan je een soa krijgen door alleen je penis in een vagine te stoppen?
De penis ia in de vagina geweest maar, er is vrij weinig actie bij geweest. Ik brn alleen 4x heen en weer geweest, en verder niets. Is het nu mogelijk dat ik een soa heb? Zo ja hoe en waar kan ik dit testen?
6.5K
6.5K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dit kan niet. Voor een soa moet je minimaal 7 keer " heen en weer weer"...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha. Plusje, niels.
Ritsuka
10 jaar geleden
als beide partijen geen SOA test hebben gedaan voor de seks, dan is er kans op een besmetting bij onbeschermde seks.
En zwangerschap is natuurlijk ook mogelijk.
En zwangerschap is natuurlijk ook mogelijk.
ronron1212
10 jaar geleden
contact is contact een of meer keren op en neer maakt het contact allen iets langer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt toch wel lol gehad, hoop ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha uiteraard.
Amadea
10 jaar geleden
Hopelijk had zij dat dan ook. Jij maakt je bezorgder om jezelf dan om haar, zo lijkt het in de vraag erop. Ze kan nu zwanger zijn!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik schrik er wel een beetje van dat sommigen zulke dingen pas vragen na geslachtsgemeenschap en blijkbaar zo weinig weten vóór(?) Hoop wel dat je weet waarom er condooms zijn..
Utrecht
10 jaar geleden
Dit soort vragen komen hiet op goeievraag inderdaad wel vaker voorbij. Achteraf.
De naieve manier van de vraag formuleren is dan wel weer aandoenlijk ("de penis in een vagina stoppen") maar geeft tegelijkertijd weer te denken over de -emotionele- volwassenheid van de vraagsteller.
De naieve manier van de vraag formuleren is dan wel weer aandoenlijk ("de penis in een vagina stoppen") maar geeft tegelijkertijd weer te denken over de -emotionele- volwassenheid van de vraagsteller.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Utrecht: of hij kan het goede woord niet vinden, realiseert zich dat "neuken" misschien wat platvloers is, en weet geen goed alternatief. Al denk ik dat jouw verklaring ook erg waarschijnlijk is en een combinatie van factoren evengoed mogelijk is.
Maar inderdaad: er komen vaak dit soort vragen achteraf. Blijkbaar is toch voor velen het taboe te groot, hebben ze geen volwassene in hun omgeving met wie ze veilig over dit toch wel tere onderwerp kunnen spreken, óf bespreken ze het onderwerp niet met hun vriend/vriendin tijdens de verkeringstijd, zodat ze zich laten overvallen door de situatie: als je gezellig ligt te knuffelen en ineens gaan de kleren uit, denk dán nog maar eens helder na over wat je wel of niet wilt en wat je eigen grenzen eigenlijk zijn in deze specifieke relatie (of dat nu een 'echte' relatie is of een los contact). Wanneer je dit soort dingen niet vantevoren bespreekt met je partner of tenminste voor jezelf overdenkt, maak je het jezelf behoorlijk moeilijk en kun je je zomaar in de situatie vinden dat je seks hebt gehad met iemand zonder dat je daar in praktisch, lichamelijk én emotioneel opzicht goed op voorbereid was.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.