Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er ook vrouwen die (te) snel klaarkomen?

Je hoort regelmatig dat mannen (te) snel klaarkomen. Zijn er ook vrouwen die dit hebben?

15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ja, die zijn er. Alleen bij vrouwen maakt het niet heel veel uit: die kunnen nog een paar keer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Nee die zijn er niet... En zij die dat wel zeer snel doen die faken wellicht... (want dan komt de man nog eerder...)

Vrouwen lijken in hun beleving op een ketel met water, die wordt op het vuur gezet en warmt op... Pas als alles 100° is kookt het en geen minuut eerder...

Mannen lijken in hun beleving op het afsteken van een knaller... Als het lontje brandt (kun je ook letterlijk opnemen) dan is het een kwestie van een paar seconden en dan knalt het...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er zijn zelfs vrouwen die ongewild de hele dag door klaarkomen. Dat is vervelend, al klinkt het leuk ;) maar het kost veel energie. Te snel klaarkomen kan voor een vrouw haast niet, wel snel klaarkomen. Het antwoord van xinix klopt wel, maar als een vrouw al lekker in de stemming is hoeft het tijdens het vrijen niet lang meer te duren. Dan lijkt het voor de man natuurlijk al erg snel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, die vrouwen zijn er. Het kan zijn dat de vrouw al langer in de stemming is dan de man. Daar hoeft de man niet eens iets van te merken.
Klaarkomen kost de vrouw veel energie. Haar energie kan op zijn voordat de man klaarkomt. Tja, dan ben je het haasje :p
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is volledig afhankelijk aan wat een individu verstaat onder '(te) snel'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelden kom je zo'n vrouw tegen. Maar het zou niet uitmaken want vrouwen kunnen uren lang ontvangen en meerdere keren achter elkaar klaarkomen. Als een man te snel klaarkomt heeft hij meestal een probleem, weer uitgezonderd een vrouw die snel klaarkomt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja en het is niet erg, daar zijn ze vrouwen voor :)
Hoort ook zo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja (uit zeer persoonlijke bron) maar geeft niet kan toch zeer veel vaak achter elkaar
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat versta je onder 'te snel klaarkomen'?

Ik heb 't nooit getimed, tijd is wel 't laatste waar ik me bewust van ben tijdens het vrijen ^^

Ik ben één van de gelukkige vrouwen die niet meer van ophouden weet, nadat ze is klaargekomen. Dan begint het pas. En naast het verlies van tijdsbesef, raak ik tevens de tel kwijt van het aantal keren dát ik ben klaargekomen :)

Ach, zolang je maar geniet toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja. Hun partner ervaart dit overigens alleen als te snel, als ze daarna geen zin meer hebben in seks (en ook die vrouwen zijn er).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, als zeker als ze maar 1 keer klaar kunnen komen, wat sommige vrouwen hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing