Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe moet je een vibrator kopen als minderjarige?

ik ben 16 en ben al zo'n 2 jaar bezig om mezelf te bevredigen. Dit deed ik eerst met filmpjes kijken, en nu vooral met verhalen lezen. Ik ben nu alleen mijn vinger wel een beetje zat, ik wil wel een keer wat anders. Ik wil graag een vibrator, ik weet alleen niet waar ik zo'n ding zou moeten kopen en vooral -als ik en vibrator heb gevonden- hoe reken je dat af terwijl er allemaal mensen staan te kijken wat jij koopt (meestal zijn dat ook nog bekenden, althans, als het in een normale winkel kan). Ik schaam me nu al diep als ik me inbeeld dat ik zo'n ding aan het afrekenen ben en dan toevallig de buurvrouw achter je in de rij aansluit.
Waar kan ik het beste een vibrator kopen en hoe zorg ik dat ik zo min mogelijk gezien word?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Gewoon naar een grote stad gaan en in een sexshop kopen. Daar is men wel gewend aan jonge mensen die geen raad weten met hun houding. Je zult niet eens opvallen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Seksshop kom je soms misschien niet in als je minderjarig bent. Je kunt er ook één via de Kruidvat of Etos kopen (hebben ze er misschien maar eentje om uit te kiezen). Als je wilt dat niemand je ziet (maar hoe vaak gaat jou buurvrouw nu naar dezelfde seksshop) kun je ze ook via internet bestellen (en dan bijvoorbeeld afhalen via een Kiala-punt, zodat ook je ouders het niet hoeven te weten.)

Toegevoegd na 3 minuten:
Nou, meeste seksshop kom je denk ik wel binnen, als je gewoon serieus bent en komt om iets te bekijken/kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon naar Male en Female gaan in Amsterdam. Krijg je goed advies. Het is helemaal niet genant, bijna iedereen gebruikt speeltjes. Ze hebben ook een website waar je alvast even kunt kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De grote "gewone" postorderbedrijven zoals Otto, Wehkamp enz. verkopen ze ook.
Maar als je niet wilt dat je ouders bijv. weten dat je iets gekocht hebt, dan kun je gewoon naar de drogist gaan en er daar eentje kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via een erotische webwinkel kun je anoniem erotische goederen kopen, zo voorkom je strenge leeftijdscontrole. Al zou dat al met al wel meevallen. Online kopen is ook nog eens goedkoper, deze webshop verpakt en zend discreet zonder vermelding op envelop en pakket.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing