Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

sinds 2 weken ineens last van vaginale scheten tijdens de seks ... hoe kan dit ineens opkomen ?

vroeger had ik niets van last ... nu sinds kort bij elk standje heb ik luide vaginale scheten .. ik word hier zot van .. hij doet wel lekker voort maar ik schaam me mateloos is dit omdat ik bijna ongesteld moest worden of is er meer in het spel ? ik durf hem nu bijna niet meer aan te kijken ervoor ... en tzen geen stille eh ! echt luide ook achteraf na de seks als ik opsta laat ik nog lucht vrij . nu wij hebben echt wel elke dag ruige seks .. wilt da daar iets mee te maken hebben dat ik mss wat te los ben geworden door te veel en te hevig ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je zegt dat je ruige seks hebt, dan komt het daardoor.
Door het stoten van de penis, zeker als hij telkens v terugtrekt, breng je lucht in de vagina. En die moet er nu eenmaal uit op een gegeven moment.
Hij kan proberen om zijn bewegingen wat kleiner te maken, dus niet bijna volledig eruit en dan er weer in, maar iets dieper er in blijven.
Dan heb je dit effect minder.
Het standje en hoe nat je bent spelen ook een beetje mee. Of je bijna ongesteld moet worden volgens mij niet.

Je kunt proberen iets meer rust te nemen, dus niet elke dag seks, maar om de dag of zo. Kijken of het dan minder word.
Ritsuka
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing