Waarom scheur ik uit?
Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst seks gehad en merkte daar na dat er een klein scheurtje bij de opening richting de anus zat. Ik bloedde ook een beetje maar ik dacht dit zou wel normaal zijn voor de eerste keer. Gister is het weer gebeurd, het scheurtje was zo goed als dicht maar is gister weer open gegaan en er zat erg veel bloed bij. Ik snap dat alles nog heel nauw is omdat ik nog niet vaak seks heb gehad, maar blijft het zo dat het telkens scheurt of moet het gewoon nog wat oprekken?
langer voorspel, zorgen dat je ontspannen bent, eventueel wat glijmiddel erbij gebruiken.
en uiteraard niet te wild seks hebben in het begin, gewoon rustig en genieten.
Nee van mezelf wordt ik niet zo nat, we hebben wel glijmiddel gebruikt maar ik was ook totaal niet ontspannen omdat ik het nog best eng vond dus ik spande me denk ik wel aan, zou het daar ook door kunnen komen? En inderdaad ik heb een paar keer moeten zeggen dat hij iets rustiger moest doen omdat hij best hard tekeer ging.
Je was gespannen, dan span je de spieren daar aan, en is alles wat strakker. Daardoor kun je uitscheuren, zoals je gemerkt hebt.
Ik vind het eerlijk gezegd niet helemaal netjes dat hij te ruw ging, hij weet toch dat het je eerste keer was?
Volgende keer dus meer voorspel. En probeer eventueel dat jij bovenop zit, dan kun je precies bepalen hoe diep en hoe snel het gaat.
Doet dat niet steeds weer pijn en blijft het niet bloeden? En door dat je weet dat je toch weer scheurt kun je dan nog wel genieten?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.