Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vaginale afscheiding; slijmerig, dik en wit. Is dit normaal?

Zolang ik me kan herinneren heb ik hier al last van. De afscheiding is dik en slijmerig, ik heb er al heel lang last van alleen ik ben nu 17 en ik begin me er een beetje voor te schamen aangezien het vaak in mijn onderbroek achter blijft. Ik hoop dat iemand me hier iets meer over kan vertellen.

Aavullende informatie op verzoek.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

als je geen jeuk ,het heeft geen vreemde geur,een branderig gevoel ,tussentijds bloedverlies hebt dan is dit waarschijnlijk iets wat gewoon bij jou hoort ,wil je er zeker van zijn dat er niks bijzonders is kun je altijd even naar de huisarts gaan om een uitstrijkje te laten maken,intussen kun je inlegkruisjes dragen deze zijn niet voor niets in het leven geroepen er zijn meer vrouwen die er last van hebben ,op jou leeftijd had ik het ook heel erg uiteindelijk is het gewoon vanzelf over gegaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Witte afscheiding kan veel oorzaken hebben. Dit kan gewoon bij je horen, kan een hormoonschommeling zijn (pubertijd, periode voor de menstruatie, etc). Maar het kan ook een ontsteking zijn of een schimmelinfectie. Het beste kan je even langs de huisarts gaan voor een uitstrijkje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing