Lesbisch of niet?
Op dit moment kan ik het niet meer uit mijn hoofd krijgen. ik zal even zeggen wat mijn gevoelens zijn:
- ik ben al vaker verliefd geweest op jongens
- ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje
- ik wil helemaal niet lesbisch zijn, dus heb enorm veel schrik
- ik controleer mijn gevoelens nu bijna constant. Bv: als ik naar een meisje / jongen kijk, vraag ik me voortdurend af: wat voel ik nu? voel ik me nu aangetrokken?
En doordat ik me zo controleer, kijk ik net feller naar meisjes denk ik..
Vroeger altijd gewoon naar kleren enzo, maar nu stel ik dan ik vraag of ik dan niet kijk omdat ik me aangetrokken voel.
- ik denk dat deze gedachten is gekomen omdat ik wel opgewonden kan raken door bv een gedachte met een vrouw. (ik vraag me af of er niet veel meisjes dat kunnen.)
- ik ben al bijna een jaar samen met mijn vriend. Ik ben erg gelukkig, en als we ruzie hebben vind ik het enorm erg en heb ik ook schrik om hem te verliezen. Maar dit weekend had ik weer een gedachte. 'zie ik hem wel graag, ben ik wel echt verliefd?'. Ik denk dat dit komt omdat ik mezelf probeer te controleren of ik wel echt op jongens val. Dat ik dat nu in vraag stel is heel vervelend, want ik wil gewoon kunnen genieten zonder na te denken.
- Soms denk ik er niet over na, en geniet ik heel hard van mijn vriend, en dan ben ik erg gelukkig.
- Als de gedachten dan weer terug komen, vraag ik me af 'WAAROM'. Waarom komen ze terug? Komen ze terug omdat ik het ben? of gewoon uit schrik? of .. ?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.