Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is groot geschapen erfelijk? Mijn vader is groot geschapen en ik ook, dus....?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Dat is genetisch bepaald. Dus heb jij die eigenschappen van je vader. Wat zei je tegen hem: "bedankt pa " ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

ja! net als al het andere van je lichaam. of het van je vader komt, waarschijnlijk wel, maar het kan ook bv. van de vader van je moeder meegekomen zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja het is erfelijk dus ja jij kan het weer geerfd hebben van je vader!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dus je kinderen zullen ook groot geschapen worden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja dat kan.

Zie bron:
Als u de grootte van uw testikels kunt erven, dan lijkt het mij dat u ook de grootte van uw 'P....s' kunt erven.

(Mag ik dat woord hier zeggen ? :p)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan...hoeft niet.Mijn vader was ook redelijk groot geschapen,mijn oom daarin tegen helemaal niet.Maar het geeft toch niks als je klein bent geschapen?Het gevoel is bij een klein geschapen man hetzelfde hoor...voor hemzelf dan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben nogal groot, te groot, geschapen en mijn vader niet. Dus of het genetisch is begin ik wel te twijfelen. Misschien heb ik het van mijn opa van een van ze. Ik heb ook een keer tegen hem gezegd: "bedankt pa." maar bedoeld dat negatief. Kan beter een gemiddelde hebben die goed werkt dan eentje die je problemen geeft.

Toegevoegd na 53 minuten:
Het zit in je genen maar dat wil niet zeggen dat het altijd opgaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is erfelijk zoals alles van je lichaam. Er is dus geen reden er trots op te zijn. Je hebt er zelf niets voor hoeven doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja absoluut. Je hebt bepaalde eigenschappen van je ouders omdat dat genetisch bepaald is. Je kunt vast nog wel meer lichamelijke en geestelijke eigenschappen opnoemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kan wel merken dat ik lichamelijk veel van mijn oma, van vaders kant heb.
En kwa caracter veel van mijn vader.
En tot nu toe is het nog niet echt opgevallen, dat ik iets van mijn moeder heb.
Aan mijn vaders kant zullen ze wel sterke genen hebben, denk ik.
Mijn broer heefd weer typisch de neus van een oom, en lijkt kwa caracter op mijn moeder, en mijn vader lijkt kwa caracter heel veel op opa, en kwa uiterlijk heel veel op een broer van hem.
Mijn moeder, en de zussen van mijn moeder hebben kwa uiterlijk allemaal wel iets gemeen met elkaar.
En zo zie je maar, wat er allemaal mogelijk is.
Erfelijkheid is interesant vind ik.
Maar het is je wel duidelijk nu al, dat je wel weet dat ook het mannelik lid erfelijk kan zijn.
Ze zeggen wel eens dat mannen met een groot lid, ook een grote neus hebben, heb jij een grote neus ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is niet zo dat als vader een grote heeft dat zijn zoon dat ook heeft, Ik ben zelf best klein geschapen terwijl mijn broer juist erg groot geschapen is,
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing