Mijn vriend maakt grappen over seks met andere meisjes, wat moet ik daarvan denken?
Ik ben er achter gekomen dat mijn vriend op msn met verschillende meisjes over seks praat, op de manier van: Wanneer zie ik je? Ben je geil? Ben je naakt? Wanneer gaan we seks hebben? Ik vind je zo lekker! En zelfs ook in de zin van: Vriendin, welke vriendin? Ik ben zo vrijgezel al wat, er is genoeg van mij voor iedereen... Nu weet ik dat hij sommige van die meisjes al lang kent en er ook wel een geschiedenis mee heeft, maar toch word ik er niet blij van. Nog minder omdat hij op deze manier nooit tegen mij gepraat heeft, bijvoorbeeld als we elkaar 5 maanden niet zagen, wat gebeurd is. Maar in ieder geval, ik voel me er niet echt prettig bij dat hij dat op deze manier doet, maar ik wil hem ook niet het gevoel geven dat ik hem controleer. Ik vertrouw hem trouwens wel dat hij trouw is en het niet daadwerkelijk met andere meisjes doet, maar toch maak ik me zorgen. Zeker ook omdat ik hem binnenkort weer 4 maanden moet missen. Wat moet ik doen? Hoe moet ik dit alles interpreteren?
Toegevoegd na 13 uur:
Ik wil jullie alvast heel erg bedanken voor alle reacties die ik gekregen heb! Dat geeft mij in ieder geval het gevoel dat ik ook niet helemaal spoken zie. Ik wil alleen nog een klein beetje extra uitleg geven. Hij gaat namelijk niet vreemd. Het blijft zogezegd bij grappen en het gaat om meisjes die hij al een poosje kent en dat is kennelijk hun humor. Maar ook dan vind ik het over de grens, wat vinden jullie daarvan?
Super bedankt voor alle reacties!:D
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.