Hoe om te gaan met een man die een laag libido heeft? (zie extra uitleg)
Vrijwel sinds dat mijn vriend (30 jr) en ik (24 jr) zijn gaan samen wonen ben ik meer seksueel als hem. Hij leeft momenteel een heel druk bestaan, hij heeft een deadline in een tijd van 3 jr 4x uitgesteld waardoor hij onder druk staat en vermoeid is. Zodra meneer thuis komt en gegeten heeft valt hij vrijwel direct in slaap op de bank, dit is dagelijks. Zijn libido is dus heel minimaal, ik heb daar moeite mee want ik wil mij ook eens begeerd voelen en zie van zijn kant geen initiatief. Elke keer als dit besproken werd is dat uitgelopen tot hevige ruzies. Omdat hij voorlopig zo druk zal blijven. Ik heb kort geleden een striptease act+lapdance gegeven en hem op een stoel met zijn handen achter vast geboeid. Dat vond die geweldig en reageerde daar goed op. Nu loopt het weer als ervoor. Ik heb er erg veel moeite mee en weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan, want ik word er onzeker van en ga denken dat er wat mis is met mij. Gister zei die dat ik hem de ruimte moet geven om daarin initiatief te kunnen nemen en dat ik niet na 1 of 2 weken direct aan de bel moet trekken. Ik heb dat nooit gedaan uit angst dat er dan helemaal niks zou gebeuren en wij langzaam zullen vervreemden van elkaar. HELP!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.