Kan je je verliefdheid wegstoppen om later weer terug te laten komen?
Mijn relatie van 4 jaar is net over en ben tot mijn verbazing nu al immens verliefd op een ander. Zij zit in hetzelfde schuitje, alleen is haar relatie wat minder fijn uitgegaan dan die van mij. Hij maakte het uit en bleek vreemd te gaan. In mijn geval heb ik het uitgemaakt en is het aardig volwassen opgelost.
Nu wil zij even helemaal geen relatie, maar ik merk dat ze de aandacht enorm kan waarderen en dat begrijp ik, maar ik heb mijn gevoelens al uitgesproken en zij die van haar dit ook.
Ik heb besloten even het contact stil te leggen om mijn eigen gevoelens te onderdrukken en zij weet hier van en ze heeft daar enorm veel begrip voor. Mijn gevoel zegt echter wat anders...
Misschien is dit een dingetje van dit moment, maar ik zou echt enorm graag een relatie met haar willen. Eigenlijk altijd al gewild, maar we hadden beide iemand anders. Nu zijn we beide weer vrijgezel, maar ik wil het dolgraag met haar proberen.
Zijn er mensen die tips hebben om je gevoel weg te stoppen om het vervolgens weer te kunnen laten bloeien?
Alvast enorm bedankt! :)
Ik denk niet dat je het weg kunt stoppen
Als je het te snel vind kun je afspreken elkaar niet te zien voorlopig
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.