Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Pijn tijdens en na de seks, ik word gek!! Wie heeft er een oplossing, of heeft hetzelfde probleem?

Ik heb al 2 jaar een relatie, en sinds anderhalf jaar heb ik pijn tijdens en na de seks, het gekke is, het is niet constant, soms is het 2 maanden weg, en dan komt het weer terug. Het lijkt wel of mijn vagina steeds smaller wordt. En zo voelt het ook als hij bij mij naar binnen gaat, alsof het niet past. Na de seks, heb ik dan een ongelofelijk brandende pijn, en zijn mijn schaamlippen rood en dik.

Voordat je conclusies gaat trekken, ik ben opgewonden en nat genoeg, en ik ontspan mij ook genoeg. Ik ben al tig keer naar de huisarts geweest, zalfjes meegekregen, van die pillen die je vaginaal moet inbrengen tegen een schimmelinfectie etc, NIKS heeft geholpen.

Ik word er ZO gek van, ik heb constant zin in seks, maar als ik dan aan de pijn denk, denk ik toch, laat maar zitten.

Ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben? En of iemand misschien een ander idee heeft van wat het kan zijn, behalve een schimmelinfectie of niet opgewonden genoeg zijn.

En of iemand misschien een goede site of forum weet, waar dit soort dingen uitgebreid worden besproken!?

Anyway, alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Wat een ontzettend vervelend probleem. Het lijkt me een hele goede reden om terug te gaan naar je huisarts en een verwijzing te vragen naar een gynaecoloog. Die kan je verder onderzoeken.

Pijn bij het vrijen kan heel veel verschillende oorzaken hebben. Soms is het onduidelijk waar de pijn precies door komt, maar een aantal oorzaken/aandoeningen zijn duidelijk omschreven en ook goed te onderscheiden van meer algemene oorzaken. De roodheid die je beschrijft zou kunnen wijzen op een infectie, en er zijn veel meer mogelijke oorzaken voor een infectie dan de bekende en veelvoorkomende vaginale schimmelinfectie.