Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan men het slijm van de okra gebruiken als glijmiddel voor seksuele betrekkingen?

Omdat ik toch al niet zo'n voorstander ben van kunstmatige producten en omdat ik ontdekte dat het slijm van de okra een buitengewoon goed glijmiddel is vroeg ik me af of ik dat ook kan gebruiken?

Toegevoegd na 13 minuten:
In Amsterdam, waar ik woon, kan men het op elke markt kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Okra (een tropische groente) wordt een behoorlijk slijmerig goedje als je het kookt. Het is een volledig plantaardig spulletje, dus het kan geen kwaad als je het op je flamoes plamuurt, tenzij je er allergisch voor bent.

Je zult er wel vrij soeperig van gaan ruiken en de mogelijkheid bestaat dat je partner daar behoorlijk 'neergewonden' van wordt. Dat is het tegengestelde effect van wat je wil bereiken. Probeer het eens uit, vooral als jullie soep-fetisjisten zijn!

Alternatieven: aloëslijm (met zelfde soep-effect).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee dat kan niet gebruikt worden, je kunt er ook niet makkelijk aan komen.

Toegevoegd na 15 minuten:
Als ze het aanbieden op de markt als glijmiddel, dan verwacht ik dat het veilig is... ik zou het navragen bij je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk het niet. het is dan meestal giftig of zitten bacterien in. Tenzij er gwn staat dat het veilig is en dat t ect gebruikt mag woorden voor dat.. vraag t anders na aan de verkoper
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me eerlijk gezegd nogal een afknapper.
"Wacht effe schat, even de okra schoonmaken, ben binnen een half uur terug"

Indien je op voorhand het slijm zou 'oogsten' moet er wellicht citroensap bij om de kleur smakelijk te houden. Maar dan krijg je weer last van de zuurtegraad misschien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(Camping)boter of andere huis-tuin-en-keukenproducten als glijmiddel: los van de effecten op het lichaam: pas hier heel goed mee op als er condooms gebruikt worden!! Latex is een natuurproduct en lost op (ofwel wordt heel snel minder sterk) als het in contact komt met olie, zoals in boter zit.

Maar er is ook een Zweeds merk glijmiddel ("Swede"), en die maken allerlei soorten waarbij er ook producten zijn die van 100% natuurlijke ingrediënten zijn gemaakt (en ik denk ook heel wat smakelijker dan dat slijm ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan je garanderen dat het ongeveer net zo gevaarlijk is als masturberen met olijfolie, niet gevaarlijk dus, maar wel een beetje vreemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing