Kan een dokter aantonen hoevaak je seks hebt gehad?
Ik had laatst een vriendje waarmee ik 2 x seks heb gehad & daarna nog 1 x met iemand anders. Maar mijn moeder denkt dat ik het maar 1 x heb gedaan. Ik moet vrijdag 18 mei naar de dokter voor de pil samen met mijn moeder, maar ik ben bang dat de dokter aan kan tonen dat ik vaker dan 1 x seks heb gehad. Is dat mogelijk?
als je vaker van partner wisselt moet je ook condooms gebruiken, ook als je aan de pil bent
groetjes!
Zelfs niet gevraag of ik al sexueel actief ben.
Mijn voornamelijkste rede was dat ik veel pijn heb als ik maandelijks ben. Maar echt hij kijkt niet. Vraagt alleen wat je wilt pil spiraaltje enz.
Maar je niet druk.
Een dokter die op basis van jouw reden, een vrij algemene, een vaginale controle doet valt te betwijfelen aan zijn dokters eer.
En nog een tip voor haar: ook al gebruik je een condoom, kijk altijd of er geen rare plekjes zitten, zodra je iets van een open plekje ziet, niet doen! Of bij wratjes, Niet doen! Die zijn zo besmettelijk, een heel stuk van de huid rondom de wrat is besmettelijk.
En als je orale sex hebt, (met je mond dus), gebruik ook dan een condoom. Ook via oraal contact kan je veel ziektes oplopen waar je niet blij van gaat worden. Succes.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.