Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan een dokter aantonen hoevaak je seks hebt gehad?

Ik had laatst een vriendje waarmee ik 2 x seks heb gehad & daarna nog 1 x met iemand anders. Maar mijn moeder denkt dat ik het maar 1 x heb gedaan. Ik moet vrijdag 18 mei naar de dokter voor de pil samen met mijn moeder, maar ik ben bang dat de dokter aan kan tonen dat ik vaker dan 1 x seks heb gehad. Is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Nee, een dokter kan dat niet zien. Je gaat ook alleen heen om de pil te gaan halen, daarbij mag je over het algemeen gewoon je kleren aanhouden.
Ritsuka
12 jaar geleden
A. Zoals je zelf wel weet is het maagdvlies geen echt vliesje. Maar dat wist je vast wel.
B. Het is zoiezo bijna niet zichtbaar of het maagdenvlies nou wel of niet is gescheurd. Alleen bij een groter of stugger maagdenvlies is dat zichtbaar.
C. Zelfs dan is het nog niet zichtbaar hoe vaak je seks hebt gehad. Dat is echt onmogelijk om aan te tonen.

Dus daar hoef je echt niet bang voor te zijn. En zoiezo hoef je niet je kleren uit te trekken hoor om de pil te halen. En zo wel dan zou ik snel een andere dokter uit gaan kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het lijkt me alleen mogelijk als ze op 1 of andere manier beide hun dna zoude vinden maar dat was je echt wel weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om de pil te krijgen wordt je niet lichamelijk gecontroleerd en verder is het niet zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing