Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb gepijpt zonder condoom, is dit erg?

Laatst heb ik gepijpt maar zonder condoom.

Hij is niet klaar gekomen of dergelijk.

Is het erg als hij dat wel had gedaan, wat zijn de gevolgen?
Hij heeft het met andere meisjes gedaan (voor mij-___-) en bij hun was er niks. (soa ofz. )

Kan ik ervan uitgaan dat hij nogsteeds niks heeft? hij heeft het al ruim 2 jaar niet gedaan en ik ook niet.
Want we willen misschien anaal proberen, maar ben bang dat ik een ziekte of iets krijg. Het liefst alles zonder condoom. :)

xx. Askin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Stel dat hij eerlijk is: dan nog is dat geen enkele garantie. Iemand kan ook een SOA bij zich dragen en overdragen, zonder dat hij of zij zelf weet dat hij/zij besmet is.
Zo is chlamydia bijvoorbeeld een SOA die mannen ongemerkt kunnen hebben en zonder dat hij er last van heeft, maar bij vrouwen kan chlamydia zeer ernstige gevolgen hebben.

Doe alsjeblieft niet zo stom en denk aan je toekomst. Een condoom gebruiken is een kleine moeite vergeleken met alle ellende die je daardoor kunt voorkomen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja dit is erg. Of beter gezegt: Kan erg zijn. Hij zegt misschien dat ie geen SOA heeft maar hij kan ook liegen. Jij weet zijn verleden alleen maar uit verhalen. In ieder geval, als je twijfelt: Ga naar de GGD om een soa test te doen.

Hij hoeft niet speciaal klaar te komen want je hebt ook nog voorvocht waar ook spermacellen in zitten.

Enne... doe asjeblieft wel alles met condoom. Kan je een hele boel narigheid voorkomen!
12 jaar geleden
laat je gewoon testen bij een dokter. zolang je dat niet hebt gedaan is het toch het best om een condoom te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook van pijpen kun je, als er een bestaande besmetting is, net als van anaal verkeer, een soa of aids oplopen.
Doe toch gewoon en gebruik een condoom, dat maagdenvlies stelt niks voor, en met condoom is veilig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige mensen kunnen dit talloze keren doen zonder problemen, de ander heeft de eerste keer een probleem.
Het is niet mogelijk om te zeggen in welke categorie jij valt.
Het is waarschijnlijk verstandig om er [voortaan] terughoudend mee te zijn, vooral als het wisselende contacten zijn. Maar laat je niet bang maken, dat is voor niets & niemand bevorderend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste is een SOA helemaal niet uitgesloten gezien zijn sexuele contakten met andere meisjes ook al is dat lang geleden (geloof je dat zelf?) dus doe allebei maar een SOA test.
Ten tweede loop je toch nog risico als je het anaal zonder condoom doet. Als hij een beetje knoeit loop jij binnenkort met een dikke buik, met alle gevolgen vandien. Bezint eer ge begint. Niet meer sexen zonder condoom hoor. En ook niet pijpen alvorens je de uitslagen van jouw EN ZIJN test hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zou ik maar nooit meer doen! Iedereen kan zeggen dat hij of zij niks heeft maar bepaalde ziektes of Soa´s zie je niet altijd vanaf de buitenkant!!!

Ik zou je maar voor de zekerheid laten testen. Want je kan zelfs van een soa onvruchtbaar worden (chlamydia o.a)

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing