Voorhuidreconstructie, hoe en wat?
Dit onderwerp las ik op het internet, ja ik ben besneden en d.m.v. voorhuidreconstructie kan men weer een voorhuid krijgen? oid.
Als ik een slappe penis heb dan zit mijn 'vel' losjes, nergens last van. Maar als ik een stijve heb, dan zit het allemaal wel heel erg strak. Wat mastruberen moeilijk maakt. Seks ook denk ik.
Ik ben destijds om medische redenen besneden, denk er nog dagelijks aan, heb er psychisch zowel lichamelijk last van, vooral psychisch.
Mijn vraag, kan d.m.v. voorhuidreconstructie mijn problemen worden opgelost?
Alvast bedankt,
Toegevoegd na 1 uur:
Graag zou ik letterlijk gezegd, gewoon mijn voorhuid terug willen. (psychisch dus) Hopelijk kunnen jullie dit indenken!
Maar dat ligt wellicht anders dan je denkt. Een vagina omsluit de penis en de vagina bevat allemaal ribbels, die de penis tijdens het neuken heerlijk masseren. Dus de hele penis wordt omvat, en dat is een bijzonder prettig gevoel. De vagina van een vrouw kan in vorm verschillen. Het kan zijn, dat hij de penis van voor tot achter omvat, en de prikkeling is dan zo intens dat je klaarkomt voordat je er echt van genoten hebt.
Het spel van de liefde is niet alleen neuken, het is vooral het samen ervaren van deze dingen, communicatie dus.
Hopelijk zul je er minder tegenop zien zo. Laat die voorhuid maar, het doet er niet zo toe.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.