Na orale seks met mijn vriend krijg ik veel al een dag daarna een koorts lip. Kan ik hier wat aan doen?
Dit is erg vervelend en kan hem dan voor een tijdje dan niet meer oraalbevredigen na het weer over is. Nu zei een vriendin van mij dat het wellicht komt omdat hij een soa heeft, maar hij heeft daar geen weet van en heeft het nooit gehad bij vorige relaties (tussen mij en zijn vorige relatie zit 5 jaar dat ie single is geweest) en wast zijn penis elke dag. Ik heb tevens in vorige relaties er nooit last van gehad na orale seks. Echter heb ik wel al van kinds af aan last van zo nu en dan een koortslip. Nu las ik op internet op een forum dat het door de wrijving komt en als ik hem wel oraal zou bevredigen met een koortslip dat hij dan wel een soa krijgt van mij. Nu weet ik het niet meer, ligt het bij mij of bij hem dat ik steeds een koortslip krijg? En is er wat aan te doen, kan ik preventie iets doen door bvb een koortslippleister op te doen vooraf of door hem alleen te pijpen met condoom of kan ik hem gewoon nooit meer oraal bevredigen? Wie kan mij helpen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.