Wat moet ik doen om seks te kunnen hebben?
Ik heb al twee jaar een relatie maar nog nooit seks gehad. Als ik zelf een dildo inbreng (gekocht om dit te verhelpen) lukt het wel. Als mijn vriend dit doet gaat het moeilijker. Bij echte seks lukt helemaal niets, wat vreemd is, omdat ik me wel kan ontspannen als er iets 'in komt' zeg maar. Ik denk dat het een stukje controle weggeven is. Mijn vriend en ik hebben wel een hele goede vertrouwde relatie.
Wat kan ik nu nog doen om seks mogelijk te maken? Therapieeen richten zich vooral op het inbrengen van iets in de vagina, maar dat kan ik dus al. Ik weet niet wat nu de volgende stap is om te 'oefenen'.
Wat bedoel je met 'lukt helemaal niets'?
Vrij met elkaar zonder dat penetratie een doel is, er zijn genoeg andere dingen mogelijk.
Probeer eens voorzichtig met een vinger (de jouwe of de zijne), twee vingers, een topje van de penis...
Niet alles hoeft op dezelfde dag (nacht), leer lekker genieten dan komt die laatste stap vanzelf. Als je er weinig vertrouwen in hebt, of geen geduld: toch maar een bezoekje aan de dokter / seksuoloog...
Het zou dus kunnen zijn, dat je gezegend bent met een heerlijk strakke vagina, waar menige man over droomt!
Heb je al eens geprobeerd, om met je vingers de opening te vergroten en dat dan de penis er met kracht in geduwd wordt?
je weet niet wat je nu zegt,
Dat doet hardstikke zeer.
en maakt het alleen maar erger.
Komt er wel een probleempje bij: als de vagina zó strak om de penis zit, zal de man erg snel klaarkomen door de heerlijke sterke stimulatie. Maar dat is natuurlijk een luxe-probleem!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.