Kan je een SOA krijgen als de penis niet in de vagina geweest is maar er wel (zonder bescherming) tegen aan heeft gezeten?
Ik heb een paar weken terug een meid leren kennen en afgesproken. Aangezien ze allergisch is voor mijn hond zijn we boven op bed gaan liggen.
Van het een kwam het ander. Ik heb haar duidelijk gezegd dat ik het niet zonder condoom wilde doen en zijn dus gewoon wat gaan spelen (aangezien we geen condoom bij ons hadden (domdom)) Tijdens het spel wilde ze mijn penis al een paar keer bij haarzelf inbrengen en dit wist ik te voorkomen. Maar toen dacht ik:'Als ze een SOA heeft dan heb ik die nu toch al aangezien mijn penis haar vagina al heeft aangeraakt'. Waarna ik hem toch bij haar heb ingebracht.
Was mijn gedachten juist en hadden we ook niet zo dicht bij elkaars geslachtsdelen moeten komen? Of ben ik achteraf toch dom geweest om onveilige sex te hebben.
Het was mijn eerste keer maar ik weet dat zij meerder jongens heeft gehad en ook die keren waren niet veilig.
Kan ik ook merken dat ik een SOA heb opgelopen? of kan dat pas na jaren gaan spelen terwijl ik me er nu al tegen kan behandelen zodat alles mee valt...
Alvast bedankt voor jullie reacties
Ow ja reacties dat t altijd dom is om onveilige sex te hebben hoeven jullie niet te plaatsen.... Heb er al genoeg spijt van!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.