Is het "normaal" dat je op sommige momenten ineens heel opgewonden raakt?
Dus zonder iets speciaals te doen, zonder iets te lezen/bekijken, zonder te fantaseren. Gewoon, je zit tv te kijken, of te internetten of je huiswerk te maken, of een rekening over maken...denk totaal niet aan seksueel getinte dingen, en ineens wordt je heel opgewonden.
Ik krijg ook vaak een orgasme op dat moment, omdat ik vanzelf ga masturberen of seks ga hebben (mocht mijn partner in de buurt zijn)... een andere 'remedie' is er niet. Zelfs aan on-aantrekkelijke dingen denken helpt niet.
Is dit nou een hormonenkwestie? En herkent iemand het?
Als het niet zo vaak voor komt zal ik er wel mee naar de dokter gaan, maar voor hetzelfde geld zijn er mensen die het herkennen.
Het is natuurlijk aan de ene kant erg prettig om zo snel opgewonden te raken, maar aan de andere kant had ik vandaag tijdens een vergadering hetzelfde... en tja, ik ben maar met een rood hoofd naar de wc gelopen maar echt handig is het niet.
Ik heb er zelf ook heel erg last van. Ik weet dat dit bericht van 6 jaar geleden is, maar ik wil er als nog op reageren, misschien helpt het nog voor iemand anders.
Ik ben wat jonger en ik dacht dat het door de puberteit zou komen, maar ik weet het niet zeker natuurlijk. Het is dat je dan bijvoorbeeld normaal zit en dan word je heel erg opgewonden. Bij mij gaat het niet over met masturberen, het gaat alleen over als ik ga plassen... Raar weer. Maar toen kwam ik op het idee dat misschien mijn plas drukt op mijn clitoris dus dat ben ik gaan volgen. Misschien hield ik mijn plas gewoon te lang in. Maar dat bleek het ook niet te zijn. Het begon, ik werd opgewonden dus, en toen moest ik pas nodig naar de wc.
Als ik nou dus opgewonden werd, duurde het zo'n 10-30 seconden, daarna stopt het een minuut en gaat weer verder maar dan sterker. En steeds zo verder totdat ik er niet meer tegen kan. Ik word ook nat... Ik heb geprobeerd om te masturberen, en dan dat het misschien over zou gaan. Maar dat werkte ook niet. Na het 5 keer doen, had ik nog steeds dat gevoel. Het is wel een fijn gevoel, maar soms is het gewoon heel erg irritant en ik wil vooral weten wat het nou is en dat ik niet opeens heel erg ziek blijk te zijn.
Met dit bericht wil ik de mensen steunen met hetzelfde probleem en laten weten dat er meer zijn, zoals ik. En ik zou ook wel willen weten dat er meerdere mensen dit hebben.
Groetjes.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.