Waar kan ik de uitkomsten van goede enquêtes vinden omtrent wat minder alledaagse seksuele zaken?
Met vragen zoals:
* heb je wel eens betaald voor seks?
* ben je wel eens betaald voor seks?
* ben je wel eens vreemd gegaan?
* denk je dat je partner wel eens vreemdgegaan is;
* heb je het wel eens gedaan met iemand die vreemd ging;
* heb je wel eens een homoseksuele ervaring gehad terwijl je als hetero bekend staat?
etc.
Waarschijnlijk nog wel te vinden op Viva.nl.
Ben jij bereid om zelf deze vragenlijst in te vullen? En wat bedoel je precies met de vraag 'heb je het wel eens gedaan met iemand die vreemd ging'
want volgens mij kan je hiermee verschillende richtingen uit. Je hoeft niet te antwoorden hoor, al zou het natuurlijk wel fijn en spannend zijn - LoL Liefs en fijn weekend nog!
2. De vraag "Gedaan met iemand die vreemd ging" is bedoeld om te checken hoe onbewust hypocriet mensen kunnen zijn. Immers je kan zelf vreemdgaan afkeuren en dat ook praktiseren door zelf ook niet vreemd te gaan. Maar dan doen ze het wel met iemand die vreemd gaat en daarmee helpen ze iemand bij het vreemdgaan. Vergelijk het maar met iemand die nooit alcohol in het verkeer zal gebruiken maar wel meerijdt met iemand die wel (teveel) gebruikt heeft. Overigens welke richtingen zou er nog meer kunnen bedoeld worden.
als je zelf in een relatie zit kan die ander single zijn en toch vreemd gaan bij jou
als die ander in een relatie zit en jij bent single, gaat die ander vreemd bij jou daarstraks had ik nog een andere optie maar die ontschiet me nu.
Los daarvan:
Je kan het ook doen met iemand die vreemd gaat zonder het te beseffen omdat die ander veinst een vrijgezel te zijn terwijl dat niet zo is. Moest ik voor het afsluiten van deze vraag nog op die andere optie komen dan lees je het wel. Liefs van me
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.