Hoe bedwing ik mijn gedachten tijdens de sex?
Ik ben 22, vriendin 20. We hebben een goede relatie en goede sex. Alleen soms wordt mijn penis slap net voordat de daad zich voordoet. Ik voel me erg aangetrokken tot haar en zij ook van mij. Ze hoeft me maar aan te raken bij wijze van spreken en ik heb al een erectie. Alleen dit veranderd net voordat ik in haar vagina ga, standje missionairis. Dit is ook niet altijd zo, maar op dat moment heb ik de gedachte of de angst dat het niet gaat lukken. Het gevolg is dat ik chagerijnig wordt dat het niet lukt. Ik denk dan bijvoorbeeld aan dat haar ouders thuis kunnen komen. En daarna komen dan de kleinste dingen waar ik me aan irriteer zoals de dekens die dan niet goed liggen. Heel vervelend. Ik irriteer me niet aan haar, maar aan het feit dat ik soms mijn gedachten niet stop kan zetten tijdens de sex. Als mijn penis niet snel genoeg in haar vagina gaat is mijn penis weer slap. Heel vervelend.Zij heeft er echter alle begrip voor en steunt me overal in en zegt dat het niet erg vind.
Als zij controle heeft ( bovenop zit) gaat het wel... Heb jij controle dan af en toe niet. Kan het misschien een klein beetje faalangst zijn.? Beetje te zelfbewust...
Laat haar op dat moment eens praten over hoe geweldig jouw harde penis is. Hoe lekker het sexen is..
Doe een beetje dirty talk.. Maar met klasse ;-)
Zodat je onbewust een beetje meer zelfvertrouwen krijgt.
dirty talk met klasse... kan je daar een voorbeeld van geven? Lijkt me ietwat geforceerd maar misschien reikt mijn fantasie net niet ver genoeg om deze contradictie te plaatsen? @100MW Als je nou eens zou beginnen met dat balen af te leren... dat is zowat de grootste penisverslapper die er bestaat. Seks moet gewoon plezierig zijn en geen wedstrijd of ego gedoe. En dat is wel wat jij er op dit moment van maakt. Begrijpelijk hoor maar je bereikt er net het omgekeerde mee van wat je wil bereiken en dat is uiteindelijk niet de bedoeling. Fijn weekend allemaal!
Baat het niet dan zal het ook niet schaden me dunkt.
Duimpje omhoog dus ;-)
@100MW
als je nu eens een poging doet op een plaats waarvan je zeker weet dat je schoonouders niet om ineens de deur openzwiepen, zal dat wat schelen?
(ik ben dan geen man, maar zou ook totaal niet op mijn gemak zijn als dit een denkbare optie is)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.