Hoe komt het dat ik nooit een orgasme kan hebben met mijn vingers en nooit tijdens de seks?
Ik heb sowieso nog nooit een orgasme met mijn vingers gehad. Dat doe ik met iets anders en dan lukt het wel. Bij mijn vriendje lukt het ook nooit.
Nu is het niet dat de wereld vergaat, maar wij vragen ons af hoe het kan. Wat hij ook doet, het is heel erg lekker. Maar het gevoel is er niet. Ik heb al veel geprobeerd. Ontspannen, juist aan denken, niet aan denken, gespannen.
Nu hoeft het niet per se. Maar ik zou wel graag willen weten hoe het kan komen en of ik/hij/we iets kunnen veranderen.
Het lukt ook niet bij mezelf met mijn vingers. Al doe ik het een uur, denk ik er niet aan of juist wel. Het lukt gewoon niet. Dat bepaalde gevoel is er gewoon niet, terwijl het wel altijd lekker is.
Toegevoegd na 1 uur:
Het is ook zo dat als ik met mezelf bezig ben, dat het dan ook wel lekker is als ik er fantasieen bij gebruik. Maar als ik me dan ga voorstellen dat mijn vriendje op dat moment bij me zou zijn. Maar dan is het gevoel altijd prompt verdwenen.
Hij windt me op en ik vind hem geweldig, leuk, lief en alles. Een goede vriend van me zei dat ik me zou kunnen schamen (onbewust) en dat het daarom niet lukt met mijn vriendje erbij.
Je kunt ook proberen of je de G-spot kunt vinden, schijnt ook leuk te zijn ;)
- ja de bron...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.