hoe vertel ik mijn vrouw dat ik sex met een man wil?
11.2K
11.2K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk het beste in beschermende kleding met een helm op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigen ervaring?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals mannen lesbische sex soms best opwindend vinden, vinden vrouwen homo erotiek soms ook opwindend. Ik wel in ieder geval. Sluit het niet uit. Kunnen jullie goed over sex praten? Hebben jullie een fijn en open minded sexleven? Niet elke vrouw raakt meteen in paniek met de conclusie dat je homo bent.
Amadea
13 jaar geleden
Zou een volwassen getrouwde man dit nou echt op een kennissite aan anonieme mensen gaan vragen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat gewoon een spannende fantasie van je of wil je het ook echt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@RvH: LOL !!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@pindadopje, volgens mij is dat niet waar en moet het zijn:
Zoals veel mannen sex tussen vrouwen opwindend vinden, zijn er maar een paar vrouwen die sex tussen mannen opwindend vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
had je dit ook gelezen? http://www.goeievraag.nl/vraag/vertel-bi-vrouw-man-jaar.48703
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@amadea: ja, lijkt mij wel. Je gaat dit niet gemakkelijk op een verjaardag met vrienden bespreken. Het is een gevoeig onderwerp. Zelfs met een "goede" vriend is er het risico dat diegene zegt, ik wil je niet meer zien. Het is dan niet echt een goede vriend natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil graag advies geven, maar heb eerst wat vragen.
Is jullie seks leven goed? Kan je overal over praten? kan je aangeven tegen haar wat je lekker vindt?
Wat wil je met een man doen? Het mondelinge deel? Jij bij hem of hij bij jou? Het anale? Jij bij hem, hij bij jou? of alles?
Is jullie seks leven goed? Kan je overal over praten? kan je aangeven tegen haar wat je lekker vindt?
Wat wil je met een man doen? Het mondelinge deel? Jij bij hem of hij bij jou? Het anale? Jij bij hem, hij bij jou? of alles?
Amadea
13 jaar geleden
Reken er maar niet op dat gast94251 zal reageren. Ik blijf bij mijn vermoeden dat het een adolescent is die een fantasievraag stelde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan wel zo zijn, maar het kan ook voor anderen goed zijn om zoiets te lezen als ze met het probleem worstelen. Ik heb zelf ook eens een vraag gesteld hier, op het gebied van seks, als gast. (Ik weet dat ik anoniem hier ben, maar soms vertel je toch dingen uit je privé leven, die voor een ander herkenbaar zijn, daarom had ik voor die vraag een gast account gebruikt.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TS laat niet meer van zich horen. Ik wist het. Hij heeft zijn profiel speciaal voor deze vraag aangemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een keer of eigenlijk altijd ? Dat maakt namelijk nogal wat verschil, en is vooral in het eerste geval sterk afhankelijk van hoe avontuurlijk je vrouw is....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MrTomaat & Pindadopje: ik denk dat er veel vrouwen zijn die het idee wel opwindend vinden, maar er niet aan moeten denken dat hun man dat zou willen. Ik vind zoenende mannen ook spannend, maar niet een zoenende 'mijn man'.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.