Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een leuk liefdesplekje?

Omdat we nog niet lang samen zijn en thuis nog niet te recht kunnen zoeken we een leuke plek om wat gezellig te kussen, knuffelen en elkaar wat op te vrijen. Dat laatste vind ik een beetje ongepast in het openbaar.. Weet iemand een leuke plek voor ons?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Een hotel ergens... Hoeft niet duur te zijn en kan ook romantisch zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem de auto anders... plek vij zat achterin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen je bent 17 jullie ouders weten echt wel dat er wat speelt vertel het ze. Ze zijn zelf ook jong geweest. Dan kun je gewoon rustig op je kamer elkaar aftasten en leren kennen.

Persoonlijk zou ik nooit kiezen voor een hotel. Sorry maar dat is voor een eerste keer geen goede optie. Waarom niet je hebt daar wel vrijheid maar na mijn idee te veel. Hoeveel jongens Zijn er laat ik het zo stellen niet helemaal pluis en dan ben je thuis toch wel veiliger.
Voor de gene die het raar vind dat 40 euro duur is jij hebt zeker niet elk dubbeltje 10 keer om moeten draaien voor je hem uit geeft. Voor sommige mensen ook 17 jarige is dit niet de tijd om een hotel kamer te kunnen huren.

Ik zou zeggen praat met je ouders en ga gewoon lekker op je kamer gezellig zitten je ouders ten slotte ben je geen 14 meer.

En doe geen dingen die je niet wil doen doe het rustig aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even wachten tot het mooi weer is dan kun je met je kont in de natuur gaan liggen.

Verder wordt het erg moeilijk om ergens zo intiem te zijn.
Of in een steegje ofzo? :)
Tegen de muur... zo romantisch....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat je ouders iets leuks gaan doen, en dan hebben jullie het rijk alleen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou hier een kamer kunnen zoeken. (Let op, de meesten worden aangeboden voor vrouwen om mannen te ontvangen tegen betaling), maar er zitten er tussen die het ook gewoon doen voor stelletjes. Of je plaatst een adv op die site. Succes. In welke regio woon je trouwens? Ik hoef geen plaats, maar en richting. Wie weet, weet ik wat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing