Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik en mijn vriendin hebben besloten om morgen wat verder te gaan dan zoenen. Maar ik riskeer vader worden niet, wat kunnen wij samen doen behalve sex?

Vraag zegt alles. Sorry voor seks met een x, anders paste het niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (9)

Orale bevrediging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt gewoon veilig seks hebben met een condoom als je dat gewoon volgens de gebruiksaanwijzing doet kan er bijna niets foutgaan! Anders kun je altijd nog vingeren, strelen, beffen, pijpen. Maar als ze verder als zoenen gaat zou ik nog gewoon maar even rustigaan doen als ik jou was!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt haar vingeren en zij kan jou aftrekken.
Let wel op: Als je haar vingert, moet er natuurlijk geen sperma aan jou handen zitten!

Als je hier nog niet aan toe bent, kun je natuurlijk altijd gewoon een beetje voelen.

Mocht je nou een keer wel echt penetratie willen hebben, dan hoef je natuurlijk geen vader te worden! Je kunt gewoon de pil en/of condoom gebruiken. (beide is extra veilig en let wel: je moet je ook beschermen tegen soa’s, dus alleen de pil voldoet niet.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste; je kan ook seks hebben zonder vader te worden. Het handigste (op de korte termijn) is een condoom. Na de seks moet je wel even checken of de condoom niet lek is, waardoor er alsnog sperma uit kan zijn gekomen. Je vriendin kan eventueel ook de pil slikken, maar deze geeft pas zekerheid na enkele maanden.

Maar van zoenen naar seks is een grote stap, je kan ook nog gewoon wat 'handwerk' doen. Zij kan jou aftrekken en jij kan haar vingeren. Hierbij moet je wel opletten, zoals een andere beantwoorder ook al zei, dat er geen sperma op jou handen zit op het moment dat jij bij haar vagina zit, hierdoor kunnen deze spermacellen alsnog bij haar 'binnendringen'.
Wat je ook nog kan doen is orale seks (pijpen en beffen om het zo te zeggen ..). Lang niet iedereen vindt dit fijn om te doen/om te krijgen, dus kijk niet gek op als je vriendin dit niet fijn vindt, of jijzelf natuurlijk.
Als je het rustig aan wilt doen kan je ook nog gewoon een beetje voelen en dergelijke, dan gaat het vanzelf verder als jullie er allebei klaar voor zijn.

Ik heb een bron toegevoegd, op deze site wordt uitgelegd hoe dingen moeten en informatie erbij.
Veel plezier morgen ;), geen dingen doen die jij of jouw vriendin niet willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je een goede stap verder dan zoenen lijkt mij een beetje ontdekken met je handen (vingeren etc) als dat niet genoeg is kan je altijd nog je mond gebruiken.
als je toch besluit seks te hebben dan raad ik je aan een condoom te gebruiken!

zorg altijd dat je vriendin ook wilt en vraag haar of ze het niet te 'snel' vind gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tussen zoenen en sex ligt nog een hele wereld. Ik denk dat wanneer je meer wilt dan alleen zoenen dat je eerst maar eens lichamelijk op "ontdekkingstocht" moet gaan. Elkaar lichamelijk ontdekken. En daarmee bedoel ik dus ook elkaar naakt zien. En met je handen elkaars lichaam strelen en voelen. En kijken wat jullie nou echt prettig vinden en wat echt niet. Geloof me. Je zult er een betere minnaar door worden dan wanneer je alleen maar aan penetratie denkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat te denken van lekkere massage, kaarsjes aan, goeie massage-olie b.v. x-man/pjur/eros, lekkere muziek op, fruit, glaasje bubbels of zo...tijd voor elkaar...pc/tv/bel/tel uit. Have fun!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een goede knuffel, en dan ben je klaar (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen douchen (of in bad als je die hebt)
Zet wat kaarsen in de badkamer als je het licht daar niet kan dimmen.
Elkaar afdrogen (met een hele zachte badhanddoek) is ook leuk/leerzaam/lekker. In plaats van haar een badhanddoek te geven bied je (heel spontaan, totaal niet gepland ;-) aan haar af te drogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing