Waarom lijkt het alsof hij geen seks meer met mij wilt? Heeft het temaken dat wij uit elkaar zijn geweest?
Mijn vriend en ik waren drie maanden uitelkaar geweest omdat het echt niet meer ging, we irriteerden allebei aan elkaar en ergende aan elkaar.. Ik was toen nog erg onzeker en jaloers, dat is nu beter geworden en we zijn nu alweer 2 maand bijna 3 maand samen.. En het gaat nu best wel redelijk. (Dat onzekerheid en jaloersheid is beter geworden nadat ik 13 kilo ben afgevallen.. )
Maar het lijkt alsof hij geen seks meer met mij wilt, sinds dat het uit is geweest moest ik steeds het initiatief maar nemen en bij hem beginnen, hij raakt me nog amper aan en ik erger me daar echt aan, we zien elkaar alleen om het weekend dus veel momenten hebben we niet. Ik word daar erg verdrietig van.. Ik erger me er ook aan dat hij uitzichzelf bijna niets van hem laat horen, doormiddelvan whatsapp. Het lijkt alsof ik mijn gevoelens tegen over hem negeer omdat ik wil dat het goed is.. voor de buitenwereld..
Ik zou graag advies willen wat ik nou moet doen. En niet het advies dat ik maar een ander moet gaan zoeken, NEE ik wil graag bij hem blijven, we hebben al zoveel meegemaakt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.