Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Begin een beetje grieperig te worden,maar heb het gedaan zonder condoom slik wel de pil heb ik nu kans dat ik zwanger wordt?

wat ik weet is dat je pil alleen maar uitgewerkt kan zijn als je hem uitspuugd of met diarree

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Je hebt ALTIJD kans om zwanger te worden, maar de kans is klein hoor. Als je je zorgen maakt kun je een testkopen en doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans dat je zwanger wordt heeft weinig te maken of je grieperig bent of niet. Tja het feit dat je het zonder condoom hebt gedaan, verhoogt natuurlijk de kans op zwangerschap wel zeer aanzienlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de pil regelmatig slikt, is de kans zeer klein dat je zwanger bent geraakt. Zonder condoom vrijen brengt wel een ander risico met zich mee: SOA's (sexueel overdraagbare aandoeningen).

Grieperigheid kan geen oorzaak zijn van zwangerschap, of je nou de pil slikt of niet. Gewoon veilig blijven vrijen en dan is de kans klein dat je zwanger raakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je je alleen grieperig voelt niet, dan ben je dus gewoon beschermt tegen zwangerschap. Als je wat je zelf al aangeeft hebt overgegeven of diarree hebt kan de werking van de pil verminderd zijn omdat de stoffen dan niet goed door je lichaam worden opgenomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel simpel, iedereen kan conclusies gaan trekken, maar ga gewoon even naar de drogist en haal een zwangerschapstest.. dan weet je of je zwanger bent of niet!

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing