Ik ben soms ineens erg misselijk tijdens de sex, hoe komt dit?
Dit wordt een lang verhaal maar ik wil graag duidelijk hebben hoe het allemaal zit.
Vorig jaar had ik een vriendin, maar dat liep niet zo lekker. Ik werd zelfs ongelooflijk misselijk wanneer we wat verder wilden gaan op het gebied van sex. Dit terwijl het niet de 1e keer was voor mij dat ik sex had (heb veel sex gehad met mijn vriendin daarvoor). Ik dacht toen dat het komt doordat het allemaal niet lekker liep met mijn vriendin en het dus puur psychisch was. Het is toen ook al snel uit gegaan.
Nu heb ik sinds een maand weer een vriendin en we zijn na 2 weken ook al naar bed geweest (geen reacties over dat dit te snel of niet is aub :) ) en dat ging helemaal goed. Ik werd totaal niet misselijk en het was erg leuk allemaal! Maar nu was mijn vriendin hier gisteren weer en hebben we eerst behoorlijk lang (2 uur ofzo, film stond aan erbij) liggen zoenen en beetje strelen enzo, maar toen zij haar kleren uit deed kwam die misselijkheid weer helemaal terug!
Even als beschrijving van die misselijkheid, het is niet dat ik alleen een beetje misselijk wordt. Ik moet echt naar de wc / badkamer omdat ik gewoon moet kokhalsen ervan (niet kotsen want dat lukt dan niet).
Ik dacht eerst dus dat het kwam doordat ik me met mijn ex gewoon niet goed voelde en het dus puur psychisch was, maar nu vraag ik me dat toch af. Ik voel me met mijn vriendin hartstikke goed en ik was totaal niet zenuwachtig ofzo (niet dat ik het weet tenminste).
Iemand enig idee wat dit is / hoe ik dit op los?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.