Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben een jongen van 16.. Hoe groot is de kans op HIV zonder condoom te ''wrijven''?

Een jongen heeft me van achteren gepakt Zonder condoom. hoe gevaarlijk is de kans op HIV nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

je kunt het beste naar de huisarts, ggd, of een speciale geslachtsziekten poli gaan, om het probleem voor te leggen en je te laten testen, alhoewel hiv pas na langere tijd vast te stellen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat de kans vrij klein is, maar je weet nooit! Volgende keer ook op hitsige momenten denken aan veilig vrijen! Stop een condoom in je portemonnee, dan vergeet je er ook geen een mee te nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans op hiv is natuurlijk niet zo groot, je krijgt het niet zomaar, Ga misschien eens langs de huisarts en laat je zelf testen, Dat doe ik zowiezo eens in de 3 maanden,

Toegevoegd na 3 minuten:
overigens volgende keer wat beter nadenken voor je jezelf van achter laat nemen door een jongen,
Hou altijd een condoom bij de hand, In je broekzak. portemonnee of in je sokken.

Zelf ben ik nu 16 jaar en heb ik een vaste leuke vriend, Maar ik heb vaak onveilig gevrijd met vele verschillende jongens en heb nog nooit een ziekte gehad

Toegevoegd na 3 minuten:
overigens volgende keer wat beter nadenken voor je jezelf van achter laat nemen door een jongen,
Hou altijd een condoom bij de hand, In je broekzak. portemonnee of in je sokken.

Zelf ben ik nu 16 jaar en heb ik een vaste leuke vriend, Maar ik heb vaak onveilig gevrijd met vele verschillende jongens en heb nog nooit een ziekte gehad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing