Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb ooit gehoord dat wanneer een man een erectie krijgt..en hij gaat dan een plasje doen..dat het heel pijn doet. is dit waar?

(ja sorry voor de manier van schrijven, maar ik denk dat iedereen de vraag wel begrijpt ^_^" )

is het waar dat het dan heel pijn doet om te plassen, zoja.. waarom doet het dan pijn?

bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (7)

Heel ongemakkelijk maar niet pijnlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet pijnlijk volgens mijn vriend, het nadeel alleen is dat een man even wat moeilijker plast en meestal ook de urinestraal beetje alle kanten op gaat, kwestie van heel goed mikken dus of zittend plassen.
Het is niet zo dat je verrekt van de pijn, maar een fijn gevoel is het ook weer niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het doet geen pijn maar is wel moeilijker en onhandig want met een erectie staat hij omhoog dus gaat de straal ook omhoog..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het doet geen pijn, maar het gaat wat moeilijker omdat de afvoer van de blaas iets geblokkeerd wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de reden waarom het lastiger is om met een erectie te plassen is dat het niet de bedoeling is dat er tijdens de daad urine wordt overgedragen. Het is dus lastig en voelt ook ongemakkelijk, maar pijnlijk, nee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot nu toe nog geen enkel goed antwoord gezien dus geef ik het zelf maar; tijdens de erectie zwelt de prostaat op waardoor de de urinebuis wordt afgesloten/afgeknepen. Dit is evolutionair bepaalt omdat urine dodelijk voor zaadcellen is. Dus plassen tijdens een erectie kun je vergelijken met toch vloeistof door een dichtgeknepen buisje proberen te 'duwen' en dat geeft levert mannen een ongemakkelijk/pijnlijk gevoel op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het wel eens dat ik een erectie heb en heel erg nodig moet plassen.
als ik dan plas moet ik dan extra kracht zetten zeg maar.
seluj heeft dat al goed uitgelegd.
en daarna voelt mijn penis vaak geirriteerd/pijnlijk/brandend aan.
alsof ik niet helemaal ben uitgeplast, het is te vergelijken met een blaasontsteking.

Toegevoegd na 15 uur:
ps: zo moeilijk is het niet om te plassen met een erectie, je moet dan gewoon zittend gaan plassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing