Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Ja, dat kan gewoon.
Maar op een moment kan het gaan irriteren/beetje pijn gaan doen, dus doe het niet te lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je besneden bent heb je ook altijd je voorhuid naar achteren dus t zal geen kwaad kunen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mag wel, maar om irritatie te voorkomen zou ik het maar 2 keer per dag doen.
Ook niet te vaak wassen met voorhuid naar achteren in verband met schimmelinfectie die je ervan krijgt omdat je te hygienisch bent. Het klinkt raar maar geloof me het is echt waar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan wat je constant vindt. Elke minuut van de dag lijkt me ongezond, qua bacterien (van de lucht, je handen ed.) maar ook geestelijk..(wie doet dat nou??)
Maar elke dag een klein tijdje lijkt me niet erg. Als iemand sex heeft gebeurd het ook..dusja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor als jij dat fijn vind dan doe je dat lekker - kan totaal geen kwaad - in het begin zal je eikel wel wat gevoelig zijn maar ook dat went op den duur.
als je eikel altijd erg "beschermt" heeft gezeten onder de voorhuid kan het zijn dat dit in het begin wat irritaties geeft.
op zo een moment kun je hem beter weer even "beschermen".
veel plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat versta je onder "constant". Als je het echt fijner vindt dan is het wellicht verstandig om jezelf te laten besnijden. Dan heb je geen voorhuid meer en is het principe hetzelfde.

Als je dus heel vaak een tijdje je voorhuid naar achteren doet en vervolgens weer terug omhoog dan kun je bacterien "opsluiten" waardoor dit veel ongezonder is en infecties tot gevolg kan hebben dan bij een besneden penis.

Het kan dus geen kwaad maar stop ermee zodra het irritant wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing